Slovácká krasavica BlueNCfl 2.0

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: BlueNC

Příspěvekod dopr » 18 črc 2016, 13:18

Pekny Jirko. A tohle je vysledek jen po lesteni nebo i s nanesenym voskem? Chystam se na to pravdepodobne pristi vikend. BTW, jake nastroje jsi pouzil na aplikaci, lesteni, (voskovani)?
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 18 črc 2016, 16:45

tomybandit píše:Jirka tesim sa spolu s tebou ;) ....Mohol by si potom dat nejake video toho zvuku...som vazne zvedavy...Napis aj pri akych otackach citis rozdiel zvuku, ci zabera hned od spodu, alebo musi byt viac vytoceny motor a tak isto ci to moc nehuci pri 90 a 130 kmh diky moc :)


Natočím, ale než se tak stane, mrkni třeba zde:

https://www.youtube.com/watch?v=vYekKwRrUtk
tady je přímo srovnání se stock:
https://www.youtube.com/watch?v=HosIvW8ERxQ
a tady na 1.8
https://www.youtube.com/watch?v=VOuOEmJo704

i zvuk na YT sedí se skutečností. Největší rozdíl je právě vespod, úplně největší na volnoběh. S rostoucími otáčkami (nad 3,5k) ty hlubší tóny ztrácí a rozdíl je méně patrný. Každopádně akcelerace je zábavnější :) 130 a dálnici jsem zatím nezkusil, dám vědět ;)
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 18 črc 2016, 18:03

dopr píše:Pekny Jirko. A tohle je vysledek jen po lesteni nebo i s nanesenym voskem? Chystam se na to pravdepodobne pristi vikend. BTW, jake nastroje jsi pouzil na aplikaci, lesteni, (voskovani)?


Toto je už výsledek s voskem, ale ten vosk ti fakt lesk nezvýší, schválně jsem udělal půl kapoty a srovnával. Leštil jsem a vosk nanášel tímto:
http://www.aliexpress.com/item/12pcs-Se ... 1ad18d4816

S leštěnkou to chce máknout, pak mikrovláknovou utěrkou vyleštit. Vosk už stačí nanášet jen jemně, tak, aby byl všude, a opět doleštit mikrovláknem. Vše jsem dělal ručně, mechanizaci nemám.

Zabralo mi to dopoledne a něco, takže dokonalé to není - hlavně jsem ošidil clay, protože jsem ho minule šupnul do sáčku a tam se přilepil. Takže poučení pro příště - clay do krabičky. Ale bylo by fajn mít elektro-leštičku a ten čas strávený leštěním investovat do odstranění všeho hnusu.

Držím palce a pevné nervy, tedy hlavně ruce! :mrgreen:
Naposledy upravil Jirka dne 19 črc 2016, 09:15, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod dopr » 19 črc 2016, 08:41

Super. Diky za tipy. Houbicky jsem si hned objednal :) Pouziju je na priste.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: BlueNC

Příspěvekod hospodský » 24 črc 2016, 20:56

Výfuk chválím. Hned ta prdel vypadá líp, než s těma hořickýma trubičkama, co tam jsou z fabriky. ;)
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 25 črc 2016, 09:27

Že hořické trubičky, tak to sedí naprosto přesně :-D

Cobalt je krásný, kochám se co chvíli a zvuk po nastartování, prostě lahoda!

Ale teď přijde to ale. Výfuk se zahořel a v některých situacích až nepříjemně duní, rezonuje - konkrétně brzdění motorem a kochací jízda okolo 1800 ot/min není příjemná. Pak ještě někde okolo 3000 ot./min, přesně při předpisových 100 km/h na pětku (šestku nemám :-).

Vyrážíme na čtyři dny, plánu je nějakých 1500 km a uvidíme, tedy spíše uslyšíme. Pokud z toho vylezu s hlavou jak hydrocefalun tak prostě půjde pryč, krása nekrása :( Problém je i ten, že přesně tuhle nepříjemnou rezonanci kamery na videích povalujících se na netu nezaznamenají.
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod noose » 25 črc 2016, 09:45

Jirka píše:Že hořické trubičky, tak to sedí naprosto přesně :-D

Cobalt je krásný, kochám se co chvíli a zvuk po nastartování, prostě lahoda!

Ale teď přijde to ale. Výfuk se zahořel a v některých situacích až nepříjemně duní, rezonuje - konkrétně brzdění motorem a kochací jízda okolo 1800 ot/min není příjemná. Pak ještě někde okolo 3000 ot./min, přesně při předpisových 100 km/h na pětku (šestku nemám :-).

Vyrážíme na čtyři dny, plánu je nějakých 1500 km a uvidíme, tedy spíše uslyšíme. Pokud z toho vylezu s hlavou jak hydrocefalun tak prostě půjde pryč, krása nekrása :( Problém je i ten, že přesně tuhle nepříjemnou rezonanci kamery na videích povalujících se na netu nezaznamenají.

Výfuk reklamuj. V Moss jsou velmi ochotný, mě taky rezonoval/chrastil a bez debat poslali nový středový díl a starý mi nechali jako bonus :)
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: BlueNC

Příspěvekod Jirka » 25 črc 2016, 21:01

Možná jsem to napsal špatně, on nerezonuje tím smyslem, že by nějak drnčel, neseděl, nebo chrastil. Ale v těch otáčkách, co jsem psal, je zvuk vyloženě nekomfortní, jako když si pustíte hodně nízké frekvence (pokud to reproduktory dovolí :-) je to prostě pro ucho nepříjemné, člověk má chuť utéct :) A obávám se, že to bude spíše vlastnost, než chyba a je možné, že to jiné uši mohou vnímat jinak. Třeba žena si nestěžuje a je fakt, že když zkusím jinou nepřirozenou polohu (schovat se o pár cm do auta), tak to není tak patrné... zní to divně ale je to tak :)
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: BlueNC

Příspěvekod KarolKo » 25 črc 2016, 21:31

Jirko, v březnu jsem si nechal namontovat duplex od německé firmy Friedrich MotorSport a řešil jsem stejný problém - když je motor v tahu, zvuk parádní, když ale brzdím před obcí motorem, tak při poklesu otáček na zhruba 1500 registruju zvuk, při kterém zaléhají uši. Nebylo mi to zpočátku moc příjemné, ale teď už jsem si zvykl, takže vydrž, ono se to podá.
KarolKo
 
Příspěvky: 180
Registrován: 28 lis 2014, 19:20

Re: BlueNC

Příspěvekod Robo96 » 26 črc 2016, 08:35

Jirko, pohladat na webe miata exhaust drone a je tam dost popisane o tom a ako to eliminovat, od rezonatora k header wrapu az po restriktor v koncovkach (stuple :D) mozno nieco jednoduche pomoze
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků