Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Tommy014 » 20 čer 2016, 14:17

Hele já dokonce mám kombinaci odsazenýho volantu a sedačky z lotusu :D :D, oni zas nejdou posunout tak moc do zadu(je to kousek, ale i to hraje svoji roli) , a pořád je to tak tak při 191 :-D...lepší to nějak posadit na podlahu hele, pokud s tim autem budeš jezdit jen ty.

Hele na tomhle srazu je to zrovna naprosto v pohodě, klidně tě v neděli nechám sednout jestli nebudeš mit(jak je zvykem) totálně zasraný boty :D :D
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Renee » 20 čer 2016, 14:28

No, už vidim jak budu chudáka Miatu kuchat jak smyslů zbavenej aby se mi tam vešly takový zbytečnosti jako hlava a kolena. :D

Každopádně to je otázka budoucnosti, snad během pár měsíců některé z vás poctím návštěvou a žádostí o posez, abych věděl do čeho jdu a mohl si to naplánovat a sebrat odvahu.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Winie » 20 čer 2016, 15:09

spoofan píše:1) mam NA na coiloverech, PUR silace a jezdim jako daily - takze bez problemu
2) stejne koupis miatu, ktera nebude mit strechu v top stavu, takze ti to bude jedno :)
3) vykon ti casem bude chybet :mrgreen:
4) Doporucoval bych teda spis NB - bude v lepsim stavu nez NA, tedy min prace. Jinak technicky stejne.
5) neboj se toho, Miata je hodna
6) ted se tu prodava jedno NBfl za 145, vypada fakt hezky viewtopic.php?f=6&t=4565
7) Merim 197 a do NA se vlezu...nerikam, ze pohodlne, ale je mi to tak nejak jedno. Do NBfl mam fakt problem se nasoukat - sedacky jsou vyssi, nez klasicke NB/NA. Mam NA predfl sedacky a relativne bez problemu.


Pobavilo :lol: :lol: :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Renee » 20 čer 2016, 15:14

Špatná zkušenost, Winie? Nebo naopak skvělá zkušenost s NA? :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod vhml » 20 čer 2016, 15:14

Minimálně ta technická stejnost je zábavná.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Andre_fux » 20 čer 2016, 15:34

Záleží co preferuješ.

Ale za mě bych si vybral NA - méně rezne (v porovnání s NB a natožto s NBfl). Nosníky jsou z jednoho plechu, reznou "jen" zadní lemy +práh.
Ale pro mě má jedno zásadní mínus a to je pohodlnost sedaček! U prvních NA (jednodílné sedačky) není problém s pohodlím, u dvoudílních NA je to peklo. NB je v tomto pohodlnější.

1) mazda je podvozkově pohodlnější jak modla českého motoristy
2) HT je na zimu příjemná věc, určitě si pořit raději HT s vyhříváním zadního okna. NAčko má přípravu (stačí sehnat tlačítko, připadně redukci z HT z NB na NA)
3) časem se na okruh budeš chtít podívat
4) žádný extra vercajk nepotřebuješ stačí ti 13,17 klíč, křížový šroubovák a kladivo ;)
5) mazda tě naučí řídit, časem ji dostaneš úplně přirozeně do ruky
6) v tom případě máš dvě cesty:
extrémně levné NB (tak do 50k), které dáš za zbytek do hromady a budeš mít na pár let pokoj a auto budeš mít v cajku
zachovalé NA s nedoceněným motorem 66kW, případně 85kW od roku 92
Provozní náklady budou u obou +- identické. I když u NB budou asi v součtu o něco vyšší - právě kvůli korozy. Mechanicky jsou to auta spolehlivá a 80% mechanických dílů je identických. Ale pokud počítej s tím, že na benzín ti těch 5k měsíčně nebude stačit. :)) To pak budeš jezdit nejzábavnější trasou (klidně i o 200km delší)
7) Toto bude asi rozhodující, strašně záleží na poměru délky nohou ke zbytku těla, pokud máš dlouhé nohy máš na půl vyhráno. Rozhodně si prvně zkus sednout do všech variant NA (jednodílné sedačky, 85kW), NAfl (dvoudílné sedačky, 66kW), NB (dvoudílné sedačky) a NBfl (jednodílné sedačky)

Malé srovnání mezi NA a NB.

NB je více pohodlné auto (hlavně díky sedačkám) je v něm nejvíce místa (nejnižší sedačky, malý seriový volant). NBfl už má méně místa díky sedačkám. A u NAfl je málo místa hlavně kvůli velkému volantu (jde dát volant z NB/NBfl). NA má malý volant bez airbagu, takže není problém jej snadno vyměnit, ale sedačky jsou výše (proti NB).

NAčko méně rezne ve srovnání s NB a NBfl. U obou generací hnije zadní lem+prahy. U NB a NBfl se přidávají ještě přední nosníky a víko kufru.

NB je díky jiné konstrukci sedaček výrazně pohodlnější na dlouhé cesty jak NA (s dvoudílnými sedačkami). Má né zrovna japonska postava (192cm a odpovídající váha) je nekompatibilní s výztuhy sedáku na dvoudílných sedačkách v NA, NB už je naštěstí nemá ;)))

Pokud se člověk podívá na inzeráty na mobile.de tak je krásně vidět, jak se s NAjezdilo jako s výkendovkami, s NB se začalo jezdit více a NC mají najeto nesmysly i když jsou nejmladší.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Renee » 20 čer 2016, 15:57

Ten motor 66kW, je znatelně slabší než těch 85kW? Pro běžného pepíka na silnice? Já právě koukám po 85kW 1.6 s tím že to je takový ideál.
Dají se ty jednodílné sedačky nějak jasně rozeznat když tak koukám na mobile.de? Vidím jen sedačky, sedačky, a jiné sedačky, bohužel díly nepoznám. :D Nicméně nevím jestli bych na toto trpěl tak jako ty, sice mám velmi nejaponských 197cm ale zato mám skoro japonských 75 kilo. Co se objemu týče, těch pár kostí nacpu všude, problém je že je to prostě pomalu dvoumetrovej kus člověka. :D
Předpokládám že se ty sedačky mezi NA/NB dají nějak přehazovat, když tam nacpete i sedačky z Lotusu. :) Nebo se mýlím?
Ještě k NA dotaz, nějaké co na mobile.de vidím mají mlhovku extra pod zadním nárazníkem, vypadá to... příšerně. Je problém ji pak nacpat do světel?
A vrcholný dotaz k NA, je nějaké poznávací znamení před/po FL? U NB to jakž takž zvládnu, ale u NAček ještě nevím na co koukat.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Andre_fux » 20 čer 2016, 16:33

motor 66kW má ve skutečnosti něco kolem 81kW viz. (viewtopic.php?f=4&t=2763&p=87827&hilit=nose#p87827)

sedačky to je jednoduché 1.6 85kW = jednodíné (do r.v. 94 EU specifikace, NA), 1.6 66KW dvoudílné (jen a pouze EU,NAfl).

$_57.JPG
NA jednodílné

$_57a.JPG
NA_dvoudílné

nb.JPG
NB_dvoudílné

NBfl.JPG
NBfl_dvoudílné


Tak to se tam při té hmostnosti asi v pohodě dostaneš ;)) Určitě si to zkus..

JJ sedačky z NB(fl) jsou do NA bez problémů uchytit a zaměnit.

U NAčka jde poznat facelift dle palubky, jiného uchycení zrcátka (NAfl jej má na skle jako NB = stejné sklo, velké plus při výměně), světýlek v interiéru (NAfl jej má nahoře na rámu jako NB, NA dole u kastlíku), airbagů EU NAfl mělo 2x airbag. NA bylo do r. 94 (1.6 85kW), NAfl od r.94 (1.6 66kW) s 1.8čkama to bylo těžší :)
NA
Obrázek
NAfl - jedna velice pěkná edice s origo interiérem
Obrázek

zadní mlhovka se řešit asi dá a myslím, že to i někdo řešil, ale takto je to továrně udělané.

Jo a ještě jsem zapomněl na přednost NAčka a to odzipovávací zadní okno. Ona je to teda předost a neostatek zároveň :))
Naposledy upravil Andre_fux dne 20 čer 2016, 16:38, celkově upraveno 1
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod Renee » 20 čer 2016, 16:37

Děkuji za detailní rozbor! :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Pražský jouda plánuje kupovat MX-5, rozmluvte mu to

Příspěvekod evlo » 20 čer 2016, 20:06

Ja bych si na tvem miste mx-5 nekupoval a kdyz uz, tak ND.
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 195 návštevníků

cron