Držme se tématu, Evlo si to jistě dořeší na garáži, odkud sem tahá i ty svoje OT móresy.. Už víme, že mazda má na lejno operák (všechny nás to jistě sere,že), takže bych to tím uzavřel.
Já jsem v ní zatím jenom seděl. Design zvenčí mě teda neoslovil, hlavně zadek v červené se tváří jako smutný sumec. Vevnitř je to lepší, ovšem je tam rozhodně míň místa než v NC. Se střechou nahoře tím tuplem. Až mi to připadalo divné.. Mám 178 cm a když jsem si nastavil sedačku, tak jsem měl pod střechou asi jen 4 cm prostoru. V NC s pevnou střechou mám víc. Strašně mě irituje ten trčící tablet. To bych urval a vyhodil. Sice to není přímo v zorném poli, ale za jízdy to musí rozptylovat. Kdyby to aspoň vyjíždělo z palubky a dalo se to schovat, ale takto na pevno se mi to hrubě nelíbí. Držáky pití jsou výsměch, absence kastlíku rovněž, což někomu nemusí vadit. Pro mě, majícího NCFL jako daily je i tohle "důležité". Ten pseudo karbon u dveří mě taky nenadchl. Zavání to laciným tuzingem v kontrastu s pěknou palubkou v alcantaře. Madlo dveří zmínil už Vavris. Takže moje první dojmy jsou takové, že jsem si z ní takto staticky rozhodně nesedl na prdel a nevidím důvod ji měnit za NCFL. Kdybych ji měl jako čistou víkendovku, pak by to bylo asi jinak - člověk má jiné požadavky a lecos překousne, ale jako celoroční DAILY fun car je NCFL s pevnou skládací střechou pro mě určitě lepší. Za což jsem rád (hlavně teda skoromanželka), protože jsem ušetřil půl miliónu a to se vyplatí.
Půjdu se s ní samozřejmě svézt a třeba i změním názor, ale počkám až bude k mání i bratranec Abarth, abych měl přímé srovnání. Doufám, že mě nezaujme ani jedno a přidržím se plánu prodat příští rok svoji a dovézt si tu samou s minimálním nájezdem, tentokrát i s Recarama a s tou spokojeně zestárnout