kdyz budes sikovnej, sezenes to i za 1800
Ja to koupil za 1600, protoze se mi nechtelo uz resit postu a navic za nizsi cenu (kdyz zapocitam postu) to nikde nemeli skladem. Ale da se koupit za nejakych 1350, jestli se nic nezmenilo. Navic i Collector´s Edition i s modelem GT-R, knizkou, klicenkou a nejakejma kartickama se da sehnat pod 1500, akorat ze bude az v lednu. Takze cenu bych rozhodne jako minus nevidel...
Mne se na GT5 (ostatne ale i 4 nebo 3) libi hlavne to, ze i kdyz nabizi vybornou simulaci, porad je to hra, kde hrac nekam postupuje a je proste hratelna, i kdyz treba nehrajes s kamaradem nebo online, coz je asi vzdycky nejlepsi. Kdyz si vzpomenu na ty duely RX-8 vs. S2000, Impreza vs. Evo apod. na severni smycce, tak mam az nostalgickou naladu, jelikoz semnou nema ted kdo hrat
Ja bych GT5 dal asi tak 85% s tim, ze kdyby vyslo v dobe, kdy jsem hram venoval vic casu, dostalo by mozna i 100% a kdyby pred GT5 nebylo GT4, alespon 90%.
Ten posun neni az tak velky, jak jsem cekal. Ne po strance fyziky (nedovolim si soudit - nemam volant...), ale co do grafiky, zavodu, tuningu... Cekal jsem spis revoluci nez evoluci, ani tech aut se mi nezda zas tolik, o kolik vic jich melo byt (snad 8x, uz nevim). Nerikam, ze to tak je, zavody jsem jeste vsechny neodjezdil a mam odehrano mozna tak 5% (cca 10 hodin). Skvela hra, jejiz nejvetsi zapory jsou moc dlouha doba vyvoje a moc kvalitni predchudce, ktere vytvorily velke ocekavani. No a pak ta grafika + absence tuningu brzd. Ze je to ale u takove hry hloupost? To souhlasim...