vhml - 1,8 NB s GT kitem

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod AndrewG » 03 kvě 2016, 18:50

nj, si asi celosvetový unikát človeče, každému keď tak prasknú tie ozubenia ak sa to tak dá nazvat... hlavne ze to ale auto rozdýchalo ;)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 03 kvě 2016, 19:44

Pátral jsem po fórech na tohle téma a nejsem zdaleka první. I když prasklý kolečka jsou častější. Teď je otázka, jak preventivně ošetřit novou pumpu. Jestli trošku nabrousit průměr válečku na větší vůli.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod mojžo » 03 kvě 2016, 20:20

Stalo sa mi to isté, s tým istým typom motora
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 03 kvě 2016, 20:31

A máš nějakou teorii proč se to stalo? Řešil jsi nějakou prevenci při výměně?
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod mojžo » 03 kvě 2016, 21:45

Teóriu mám. ale je to blbosť: Motor stál niekoľko rokov a zrazu som ho prebudil k životu (i keď s novým olejom)

Ožralo uloženia vačky, motor som hodil do smetia.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 04 kvě 2016, 09:21

Jedinou možnou příčinu co jsem našel, je nevhodně řešený odvod oleje z ventilku. Je jen na jedné straně a pořád tak tlačí pístek do boku, kde se pak zadřel. BP6D pumpa už to má řešené jinak a má odvod na obě strany, čímž by na pístek neměly vznikat radiální síly.
Po tom co jsem pístek za pomocí horkovzdušky a vytahováků dostal ven, tak běhá naprosto volně :roll:
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod PavelS » 05 kvě 2016, 08:20

Mě se to stalo na 66kW NA... Před patnácti lety skoro kolem 150tis km, ale zjistil jsem to včas cvakáním hydroštelů...
Nepřijde mi to až tak nereálný, když si vezmeš, že je to ocelový váleček v hliníku...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod AndrewG » 05 kvě 2016, 18:20

takže opatrenie = manažment teploty oleja ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 08 kvě 2016, 12:25

Tímto doufám, že je téma teploty oleje vyřešené :-)

Jen nevím kde se vpáchat do elektriky, abych mohl větrák chladiče zapínat i ručně. Na škodovce na to bylo extra čidlo, které stačilo spínačem proklemovat. Tady to ovládá řídící jednotka?
P_20160508_114349.jpg


Jinak motor je víceméně složen. Čekám jen na snímací kolečko na kliku, které jsem si nechal rozfrézovat abych mohl měnit předstih. A pak složit a namontovat celou přední nápravou, kterou jsem nechal opískovat a nalakovat. S trochou štěstí by to mohlo příští víkend jezdit.
P_20160507_123357.jpg
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod AndrewG » 08 kvě 2016, 13:31

NA má 2 čidlá teploty, jedno pre budík druhé pre ECU. to veľké ku ktorému ide konektor je pre ECU a malé s jedným káblikom pre budik.
NA 1.8 to má vzadu na hlave, to jednoduché priamo v hlave vedľa východu vody z hlavy a to druhé je v prírube ktorá na tom vývode je.
najjednoduchšie je tam dať 3, čidlo :-D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků

cron