Já bych naopak s Tominem souhlasil jen v několika málo drobnostech. Měl jsem sice rozepsáno v čem se mi která generace líbí, ale stejně to vždy ústilo v závěr, že nejvíc se mi líbí ta moje
Nejlepší auto je to od kterýho mám klíčky Vizuálně je mi to jedno. Líbí se mi všechny tak nějak stejně... Podstatný u NA-NBFL je u mě opravdu vysoká spolehlivost a odolnost podvozku pro ostrý ježdění na silnicích všech tříd. Dle mýho je s tim srovatelná jen E36. Ale čerpám jen z toho s čím mám zkušenosti... NC ND prověří teprve čas. To že desetiletý auto funguje považuju za samozřejmnost, byť to samozřejmě dneska tak samozřejmý není.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled... různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní http://www.legendysilnic.cz Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
U mne vitezi NC3 kde je vsechno pekne jakoby sladeno, nebyt skaredeho zadku u ND a tech 2 mini koncovek na jedne strane kterymi ho uplne "dodelali" by byla prvni.
Jizdne kdyz vynecham ND tak nejvetsi zazitky byli z NAcka.
Takze na letni vikendy NA, na denni jezdeni NC (Nic proti NBckarum, taky je pekna hlavne je asi nejodolnejsi )
ešte čo sa týka jazdných vlastností: Trochu nechapem vyhadreniam že NC nemá charakter. Toť nedávno som mal možnosť sa previezť na NB (tymto ďakujem PetroviS) a to auto mi pripadalo oveľa civilnejšie a umiernenejšie ako moja NC 2,0 ktorá pri vypnutom esp vie aj poriadne kopnúť ak to človek preženie na vyjazde s kruháču.
Mazda MX5NC, 2,0,118kW, 2006, LSD, KONI+Progress, Výstuže podvozku IL Motorsport
Pochtli píše: ND (zepředu je pěkný, ale ten zadek se prostě nepovedl..)
Podle mě se NDčko povedlo, ale už se hodně designově vzdálilo. Přecejenom NA -> NB -> NC se neslo v hodně podobným duchu a na první pohled bylo jasný, že je to mx-5. NDčko už prostě vypadá moc "jinak". Víc fandim starším generacím, hlavně NBfl a NA