Geometrie

Re: Geometrie

Příspěvekod moah » 14 dub 2016, 18:03

jde hlavně o diagonálu
záleží na podvozku - probíhá to 1) změnou výšky 2) změnou předpětí - jedno ovlivňuje druhé no a u levných stavitelných podvozků, kde nastavení výšky ovlivňuje tuhost je to tou výškou jak jsem psal

Je to i s řidičem
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Geometrie

Příspěvekod Safa » 14 dub 2016, 19:11

Pro Pražáky a okolníky další tip: http://www.pneumalik.cz z Hostivice. Doporučil mi ho můj pan servisák, který k němu jezdí na geo už roky. Poslal jsem tam zdejšího člena Andreje (mohl by případně popsat svou zkušenost) a chválil si ho. Já za ním chci jet příští týden. Nastaví buď sérii podle tabulek, nebo přesně to, co chcete. Navíc, co jsem slyšel, je pan Malík velmi příjemný člověk. Jen bacha - díky své pověsti má opravdu hodně klientů, takže doporučuji se předem telefonicky objednat...
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: Geometrie

Příspěvekod vhml » 14 dub 2016, 19:20

Kterak ,,šroubování" levných podvozků ovlivní předpětí pružiny?
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Geometrie

Příspěvekod buteo » 14 dub 2016, 20:55

:lol: :lol: :lol:
A s řidičem. Nojo, ale co když si pak vedle sedne korpulentnější přitelkyně? To už je zase rozhašeno, ne?
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Geometrie

Příspěvekod AndrewG » 14 dub 2016, 22:35

ideal je to nastaviť v konfiguracii v ktorej chceš aby to auto fungovalo najlepšie.
teda ak jazdíš na okruh a chceš aby auto jazdilo najlepšie na okruhu, a chodíš na okruh spolu s priateľkou, posaď ju do auta s tebou a nastav.
ak jazdíš sám tak iba sám seba.
to že to auto nebude dokonale nastavené na šantenie sa na okreskách ti môže byť jedno, tam ti je nejaká stotina ukradnutá...
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Geometrie

Příspěvekod Skrblík » 15 dub 2016, 05:07

Hele, zítra jedu na geošku a chci dávat tyto hodnoty. -
PŘEDEK
Odklony: -1.5 stupňe
Záklon rejdového čepu : Nejde mi min než 6 stupňů
Sbíhavost 1.5 mm

ZADEK
Odklony: -2 stupně
Rozbíhavost 1.5mm

Co si o tom myslíte?
Skrblík
 
Příspěvky: 335
Registrován: 24 led 2015, 17:52

Re: Geometrie

Příspěvekod widar » 15 dub 2016, 07:59

Že bych prohodil sbíhavost a rozbíhavost.
Letmo jsem vygooglil třeba toto http://www.autolexicon.net/cs/articles/ ... -podminka/
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: Geometrie

Příspěvekod Robo96 » 15 dub 2016, 09:11

preco chces mad vzadu toe-out? kombinacia ako si popisal znizuje turn in do zakrut. v motorsporte je to prave naopak, toe out vpredu, toe in vzadu. u miaty co som tak videl na roznych zameraniach nastaveni ci uz circuit alebo daily preferuju toe in na oboch napravach :)
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Geometrie

Příspěvekod Skrblík » 15 dub 2016, 11:11

Máte pravdu, psal jsem to ještě rozespalý a spletl jsem to :D na předků chci rozbíhavost a na zadku sbíhavost, hodnoty jsou OK?
Skrblík
 
Příspěvky: 335
Registrován: 24 led 2015, 17:52

Re: Geometrie

Příspěvekod widar » 15 dub 2016, 11:18

Zadní odklon -2 stupně super drží v zatáčkách, ale brzo se podepíše na vnitřních hranách pneu. Na miarě prý na okruhu lépe funguje pokud je vpředu větší odklon než vzadu ( jestli se dobře pamatuji) záleží na co primárně to chceš.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

PředchozíDalší

Zpět na Kola, pneu a geometrie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron