Hlučná převodovka

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod jagy » 01 dub 2016, 15:53

Pokud je problem pri akceleraci z nizsich otacek na plny plyn, tak to neni urcite difem. Dali jsme jinou prevodovku a uz v poradku. Bohuzel je to dost casty jev a videl jsem to tak u poloviny MX5...
http://www.jedetoshop.cz - HEL, Bilstein, Hawk, DBA, Whiteline, H&R, Eibach, Bilstein, K&N, Strongflex, Xtreme Clutch, Exedy, KW, Cusco, Kaaz, mFactory, Cobra Sport, King Racing, Energy Suspension, ACL a další!
jagy
 
Příspěvky: 92
Registrován: 11 lis 2014, 19:19

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod Fernie » 01 dub 2016, 21:48

Abych se přidal s problémama s převodovkou, tak mi kvičí. Trochu to zní jako by tam byl kompresor (zní to asi tak stejně jako kompresor v Shelby Mustangu). Dělá to na všechny kvalty kromě čtverky. Tipuju nějaký chytlý ložisko? Nebo prostě jen zpackanej
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod RON » 03 dub 2016, 15:10

Mě to nejdřív klepalo, pak výměna ložisek předlohy, chvíli ticho, pak začalo houkání a pak jsem koupil jinou převodovku :D ...
Mazda 323F BA, 1,5 16V, rv.1997
Mazda MX-5 NB, 1,6 16V, rv.1999
RON
 
Příspěvky: 124
Registrován: 04 bře 2015, 12:16
Bydliště: Borovany, okr. České Budějovice

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod bcjr » 05 dub 2016, 16:27

Co sa tyka ceny, komplet kit (loziska+synchrony, vratane dvojiteho) boli asi 250eur + 120 som dal borcovi za vyskladanie. Vymenil som olej za Redline (cena jak prasa), tak ako poradil AndrewG a proste ziadny rozdiel. Najradsej by som sa na to vyprdol, ale neda mi to pokoj, kym na to nepridem. Co tak loziska na kardane? Ako ich vlastne identifikovat? Je to proste tento idiotsky pazvuk - https://www.youtube.com/watch?v=YpLLImMVuyc
bcjr
 
Příspěvky: 12
Registrován: 09 led 2014, 09:11

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod Robo96 » 05 dub 2016, 19:37

postrehy napisane pod videom to neidentifikuju spravne?
Seems to be a problem with the 1.6 differential and its lack of a rubber damper on the front of the pilot shaft. Mazda changed this design on the 1.8 manual shift cars.
Now as to what the grinding is. It is the gears rocking back and forth into each other. This is completely harmless and comes as a result of no real dampening in the driveshaft and differential of the 1.6l mx5
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod bcjr » 05 dub 2016, 19:41

Kua, to som si zabudol prečítať :D
bcjr
 
Příspěvky: 12
Registrován: 09 led 2014, 09:11

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod MiataTurbo » 06 dub 2016, 09:49

No jo a co když mám 1.8 diff bez damperu a dělá to stejně? Už mě to fakt s*ere :D
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod bcjr » 06 dub 2016, 16:47

Opytam sa uplne blbo - co proste vyrobit ten damper s nejakej univerzalnej hardy spojky?
bcjr
 
Příspěvky: 12
Registrován: 09 led 2014, 09:11

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod Bass.Boi » 13 dub 2016, 12:39

Jak to dopadlo s tim zvukem od prevodovky ?
Nejaka jina moznost nez sehnat novou (jinou) ?
Mam to stejny, kdyz se auto hodne zahreje a seslapnu plyn "vic nez by bylo zdravo", od prevodovky jde takovy řinčení, jakmile uberu plyn abych zrychloval pomaleji, tak to zmizi.

Pri normalni jizde to je ok, ale jak jedu hodne agresivne a vsechno se zahreje poradne, tak to jde slyset :(
Dela to uz rok, treba popojizdeni v kolone pres Viden, ostra jizda v alpskych prusmycich atd..
Nebo treba na 3kv 3tis otacek a pak nohu na podlahu -> timto to jde reprodukovat.

Spojka a vsechny loziska tam jsou cca 6tis km jety (vloni v lete vymena)
Hledal jsem vsude mozne na netu a bouzel jsem nenasel nikde reseni, a mam strach ze budu nekde tisic Km od baraku a najednou treba nezaradim nebo se nerozjedu :roll:

Nutno dodat aktualni najezd auta 340tis Km 8-)
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 829
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Hlučná převodovka

Příspěvekod bcjr » 13 dub 2016, 16:21

Mne to rachoti v dvoch pripadoch:
1, ked je motor ´´podtoceny´´, resp. ked mam vyssi rychlostny stupen, malu rychlost a zacnem pridavat
2, ked brzdim motorom tak to rachoti pri urcitych otackach, hlavne pri vyssich rychlostnych stupnoch

Akokeby mal kardan velku volu a lietal si tam ako chce :-) Ked je auto v otackach, vsetko ide ako ma. Ako som pisal, vymenil som loziska, synchrony, oleje, zohnal som samosvor (bez damperu) a furt to iste. Este skusim vymenit vystupne lozisko na prevodovke.

Mozno sa pokusim vyrobit nejaky ten homemade damper, len preto, aby som si bol isty, ci je to ono. A ked bude vsetko hotovo, tak to predam :-)
bcjr
 
Příspěvky: 12
Registrován: 09 led 2014, 09:11

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 139 návštevníků