Žádný tlak oleje

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod radep » 26 bře 2016, 17:40

pravda, ten asi nepovolíš, opravdu vede přímo do pumpy...

btw, máš standardní řemenici? Nebo nějakou aftermarket? Mi neříkejte, že se ta pumpa jen tak rozpadla.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod AndrewG » 26 bře 2016, 18:08

este ma napadlo ze to fakt mohlo umriet aj ked na slalome to nie je bezne z toho ze sa ti olej proste natlacil na steny a pumpa nemala co tahat. ale to by sa skorej pridrel motor samotny, aj ked neviem pri tych otackach ci by tie zuby nasucho vydrzali dlho...
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod vhml » 26 bře 2016, 18:29

Ale to umřelo cestou domů. Otec říkal, že koukal na budík na benzínce a tlačil normálně. Domů je to 10km a ráno když jsem chtěl přeparkovat, tak tlak nebyl.
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod elektron » 26 bře 2016, 18:46

Koli takymto prihodam (a hlavne ak sa jazdia slalomy a pod., kde sa olej vo vani naozaj dost prelieva) je potrebny prerobeny (realny) budik tlaku oleja s kontrolkou nizkeho tlaku.
Ojnicne loziska su este ok? Nic neklepe po odlahceni motora v otackach cca 2500-3000?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod vhml » 26 bře 2016, 18:50

Netuším, chtěl jsem přeparkovat a nenaběhnul ani originál budík ani dodělávaný opravdový. Tak jsem to vypnul a šel od toho. Opravdu jsem bez tlaku nezkoušel jestli už to zadřený je, nebo ještě ne :D Kontrolku jsem bohužel ještě nedodělal. :(
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod vhml » 04 kvě 2016, 13:39

Pro kompletnost uvedu, že problém byl v zadřeném přetlakovém ventilu na pumpě. Pumpa je neštastně řešená, kdy olej z ventilu odchází jen jedním směrem a tak neustále na pístek ventilu vyvolává radiální síly. Novější pumpa BP6D již je řešená jinak s odtokem na obě strany.

S kompletní demontáží není v podstatě problém, jen je to celé hrozně zdlouhavé a bez zvedáku asi neproveditelné, kvůli přístupu ke všemu seshora i zespoda najednou. Stačí postupovat podle chytré knížky na sundání vany a sundání rozvodů. Pak už stačí jen sundat vzpěru sání, hlavní šroub alternátoru a pumpa může ven. Nejvíc jsem se zasekl na odlepení vany, kdy nebylo jiné cesty než mezi blok a vanu natlouct šroubovák. S nějakýma výřezama pro odloupnutí si ve výrobě hlavu nelámali. V součtu to mohlo být cca 10 hodin práce ( na 4x odpoledne po práci ) . Zpátky to asi bude pomalejší.
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Žádný tlak oleje

Příspěvekod vhml » 04 kvě 2016, 13:43

.
Přílohy
P_20160502_211916.jpg
P_20160502_213239.jpg
P_20160502_213159.jpg
P_20160423_144340.jpg
P_20160416_190501.jpg
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 5 návštevníků