PeterS - NBfl Impuls 2005

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Jirka » 07 led 2016, 20:06

Ahoj!

Tak nevím, čoveče, nebudeš stát před stejným problémem? Nebude škoda jezdit i s touto krasavicí? ;)

Řekl bych, že cena musela být za hranicí, kde startují NC. Ale chápu, že je lepší takováto kočka, než přehrkané nevybavené offroadové NC v základu!
Uživatelský avatar
Jirka
 
Příspěvky: 565
Registrován: 05 zář 2014, 08:16

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 10 led 2016, 19:58

Ďakujem všetkým :) a Jirka nooo hej :D je za hranicou NC-čok ... ale uvažujem že ju nechám v základe, tiež je to off-road s týmto sériovým podvozkom :lol: ... ale tak ja na zábavu a pózerstvo mám Miatu a čiernu kočku budem mať viac menej daily škoda jej bude určite mesto jej dá zabrať kým nepostavím dom ale tak podvozok je fajn do mesta taký vysoký a zároveň je aj komfortný čo sa hodí, ja mám veľký kilometrový nájazd ročne takže toto bude fajn auto a tej 1,8-ke to sedí aj na dialnici :) . Každopádne asi ostane v sérií ten podvozok, je zábavný krásne sa nahýba v zákrutách a ani som si neuvedomil ako mi to chýbalo lebo Miata je tvrdá a nenahýba sa ale toto je také hravé a zábavné a myslím že o tom to je :D 8-) či?
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 07 bře 2016, 21:00

Update: Tak vymenil som rozvodový remeň však 10 rokov a 32 000km :lol: patrilo by sa...
IMG_0739.JPG

Olej Mazda Dexelia 5W-30
prevodový Shell 75W-90
diff olej Castrol 80W90
servo olej Shell Dexron III
Chladiaca Mazda FL22
brzdovka ATE Typ 200

jemne som obrúsil podvozok podlahu a naniesol novú hrubú vrstvu ochranného náteru, rovnako som zadné lemy jemne prebrúsil a prestriekal však kým niesu hrdzavé a auto nové tak prevencia musí byť, všetky nosíky a dutiny som poriadne vystriekal dôkladne a poriadne pod kapotou sa to pekne lepí :lol: :D ale o to lepšie :P
motor neskutočne nový keď som dal dole veko :D to som ešte nič také nerozoberal čo má 30t km :) , pred STK som trocha brzdy premazal ešte

po základnom servise som si zohnal slovenské prevozné evč trošku pojazdil
IMG_0773.JPG

zobral auto do Brna na evidenčnú a dovozovú STK samozrejme na výbornú bez závad akurát sa medzičasom rozsnežilo :roll:
IMG_0790.JPG

dokonca mi zapísali aj 16"-ky :)
tak som si prenajal teplú garáž
IMG_0796.JPG

a potom malá zmena :D ... konečne 5 dní som čakal na nové špz a konečne sa dá legálne jazdiť :)
IMG_0836.JPG


čakám teraz na nové pneu Nokian a potom ešte dajaké blbostičky Yatour, mriežka chladiča,...
tolko zatial k tomu ...
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod cavan » 10 bře 2016, 10:59

fuuuuuuuj.. ta je hnuuuuusnaaaaa :D
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod dopr » 10 bře 2016, 13:40

Taky jsem to chtel napsat, ze by za ni Peto mel stydet :lol: :lol: :lol:
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 10 bře 2016, 18:08

Ďakujem ďakujem ďakujem :D :lol: Tolká závisť ale ja závidím vám vaše krásky :P
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PavelS » 16 bře 2016, 16:10

Cavan asi píše o umístění SPZ, pod to bych se podepsal :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod Bass.Boi » 17 bře 2016, 11:22

Origo drzak namontovanej hore kokotom :mrgreen: (nedalo mi to sry :lol: )
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 829
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 28 bře 2016, 18:12

Tak čierna cica jazdi a jazdí plní svoj účel spokojnosť je s ňou veľká nad očakávania. Nejaké tie milníky ;)
IMG_0899.JPG
IMG_0914.JPG
akutálne máme 34 200km :)
Motor je fajn ale na motor v červenej Miate nemá :D je hodne slabší. Spotrebovo cca 8L/100km. Moje dojmi voči Miate hmmm ... tak v prvom rade sériový podvozok je fakt super na cestovanie a presuny Brno - Pezinok je komfortné.

Prakticky som nič nerobil na nej len zapojil Yatour ktorý viac nefunguje ako funguje, vyčistil celé auto, vyčistil disky a pneu, vyčistil a nainpregnoval strechu. Iné ani neni v pláne a nič zatial netreba okrem klímy riešiť. Disky neboli zrejme čistené od novoty a začínal sa do nich zažierať brzdový prach
IMG_0945.JPG
IMG_0944.JPG
tak som ich vyčistil.
Pri čistení diskov som zistil ,že predné kotúče sú priemer 270mm a zadok mal 276mm čiže sa jedná o big brake ale niesom dajak moc spokojný s brzdným účinkom aj keď na STK to všetko bolo OK. Na Miate brzdy malého priemeru brzdia lepšie ako big brakes ale áno tam neni séria :lol: .
IMG_0941.JPG
uvažujem že sériové brzdy predám a kúpim niečo lepšie. Platničky sú tak 70% a kotúče 95%.

Podla mňa vážna konkurencia MX-ky aj keď finančne o niekoľko levelov vyššie :P
IMG_0934.JPG


a ešte jedna foto z dneška cesta do Brna môže trvať hodinu ale aj 4hod. keď idete MX-kou a zrazu zistíte ,že miesto 130km domov ste spravili 250 :D och najlepšia vec čo si človek za peniaze môže kúpiť je šťastie! a šťastie = MX-5 :D a vraj za prachy lásku a šťastie nekúpiš :lol: ale hej len treba vedieť kde hľadať :lol: no a ten úsmev na tvári vodiča MX-ky svedčí za vše :mrgreen:
Přílohy
IMG_0957.JPG
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - NBfl Impuls 2005

Příspěvekod PeterS » 03 dub 2016, 07:40

Neuen papučken dorazili na Mazdu dva mesiace som ich mal objednane ale boli v celej EU vypredané tak náš nemecký dodavatel konečne potvrdil datum dodania pred par dnami a uz ich aj mam doma :D
Uvidime čo to prinesie
image.jpeg

Hankook Ventus V12 Evo2 model K120 predchádzajúci model isto z vás večina pozná ... recenzie boli velmi slušné a tak moje očakávanie snad neutrpí porážku :lol: ... prvá bola keď som zistil kde ich vyrobili :roll: kiež by to boli tie paprikovo-klobásové ruky maďarov
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 175 návštevníků

cron