vhml píše:...Jen to bude stát tolik, že to celý bude postrádat význam...
vhml píše:Máme za sebou první závod sezony. Díky podpoře ELITu jsme nasadily stavitelné tlumiče KYB AGX, které fungují výtečně. Bohužel se cestou někam zatoulali polepy, tak jsem je jen všude chválil ústně
Během závodu jako tradičně zapršelo, takže po první jízdě, kde jsem zajel absolutně nejrychlejší čas závodu, už jsem se jenom propadal. Nakonec až na 6.místo absolutně a ,,jenom" vítězství ve skupině. Zkoušeli jsme i na vodu nasadit Nankangy NS-2R TW120 ale i přes zesilující déšť nebyly lepší než hladký slik. Ve výhodě byly tak maximálně první minutu, kde fungovaliylépe a konstatně dál. Zatímco sliky zkraje nefungovaly, ale pak se i vodě byly schopny ohřát a ke konci pokud nechytaly akvaplaning tak vesele lepily skoro jak na suchu.
Stabíky taky celkem sklidily úspěch. Auto je znatelně tvrdší a velmi rychle reaguje na volant. Zadek funguje bez výhrad. Předek se občas pootočí když to dostane vyloženě ránu. Budem to tak muset přefréznout na tvarovej spoj. I tak to ale bylo znatelně tužší, než když jsme tam vrátily sériový
Průser bohužel nastal cestou domů, kdy se zřejmě rozpadlo olejové čerpadlo a motor ztratil tlak a přišel jsem na to až doma ráno. Jak dlouho to jelo bez tlaku je otázka. Sháním tak olejové čerpadlo ( ideálně z VVT motoru ).
Onboard zevnitř https://www.youtube.com/watch?v=KxNVq9OYa5c
Onboard z tlamy chladiče ( kde řidí táta, mě už pršelo moc ) https://www.youtube.com/watch?v=dVjjhFaVtoY
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků