Exhintake mode

Re: Exhintake mode

Příspěvekod George » 31 črc 2012, 17:55

Jde o to, ze sezenes vyfukovou vacku a das ji misto saci. u NA8 je CAS na vyfukove, takze uriznes to prodlouzeni a das ji na sani. NA6 ma CAS na saci, takze tu vyfukovou pouzit nemuzes. u VVT na to rovnou zapomen, tam je to ovladani prave na saci vacce, takze ji taky nejspiss nepujde zamenit.
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Exhintake mode

Příspěvekod MAXsport » 31 črc 2012, 19:16

Přesně tak, dobré shrnutí..nejlepší by bylo, kdyby někdo měl přístup na brzdu, změřil auto, prohodil vačku a načasoval a znovu změřil..
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Exhintake mode

Příspěvekod vhml » 29 říj 2015, 16:00

Provozuje to nakonec někdo? Chápu americký fóra správně, že můj motor 1,8 NB ´99 je pro tuhle akci vhodnej a potřebuju si sehnat tu samou výfukovou vačku?

Z týhle tabulky by se jako nejvhodnější jevily NAčkový vejfukový vačky http://www.diymiata.net/category/power-mods/

E: to je ale blbost. NAčko má hydraulický zdvihátka. Profil vačky bude jinej, to na NB hrát nebude. Takže zřejmě sehnat NB vačku...
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Exhintake mode

Příspěvekod AndrewG » 29 říj 2015, 18:48

mam to ja....spokojnost, akurat na NB eu modely zbyocnost kedze maju BP5A vacku cize to co anericanom predavaju ako mazdaspeed...inak povedane vyfukova NB ma 250stupnou kym BP5A ktoru tam mas ma 251...cize na NA to zmysel ma a dobry, ale pri NB pokial nemas us model tak nie
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Exhintake mode

Příspěvekod vhml » 29 říj 2015, 18:49

A sací vačka v EU autě má tedy jaký časování?
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Exhintake mode

Příspěvekod AndrewG » 29 říj 2015, 23:01

časovanie neviem, no dlžku ma 251°, nakolko vyfukova vacka ma len 250, tak nema zmysel ju tam davať ...
sam som kupil vyfukovu do NB hlavy navyše a potom mi zed povedal ako to je a po fyzickej obhliadke vacky som mu musel dať za pravdu :-D
skratka NB europska ma BP5A vačku v serii, kým v US sa predávala ako Mazdaspeed vačka...
rovnako tak mali aj po FL VVt motor slabší, nakoľko mali použité iné sanie ako JPN/EU modely
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Exhintake mode

Příspěvekod vhml » 30 říj 2015, 08:14

Takže to v evropský 1,8 NB provést nejde. Škoda,těšil jsem se, že budou nějaké koníky ,,zadarmo"
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Exhintake mode

Příspěvekod George » 30 říj 2015, 17:37

Jde, ale je to zbytecny
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Exhintake mode

Příspěvekod vhml » 17 črc 2016, 19:41

Jelikož mi ty vačky pořád nedají spát...

Někde jsem našel nepotvrzenou zmínku, že NBfl by mělo mít ještě ostřejší sací vačku než evropský NB ( 263 vs. 248 st. ) . Tuší někdo víc? Je to po zahození VVT modulu namontovatelné?
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Exhintake mode

Příspěvekod mojžo » 18 črc 2016, 10:09

Európske NB má vačku 251 stupňov, 248 je pre USA
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků