Mike píše:Neuvažoval jsi o nějakejch úpravách motoru. Z tohodle agregátu jde za pár korun dostat 100 hp navíc;)
Uvažoval, ale ne teď. Ono to úplně za pár korun není, zvlášť, když to budou dělat profesionálové. Hlavní důvody jsou ale jiné - auto teď potřebuju mít pojízdné kvůli LPG, nástřiku spodku a dutin a vestavbě. Přes zimu s ním sice jezdit nebudu, ale stejně nedám finančně naráz všechny obytné úpravy a výkon je mimo pozornost. Druhý důvod - to auto není sporťák a atmosféra uvnitř vybízí ke klidné jízdě. Není to auto na spěchání ale to není skoro ŽÁDNÉ obytné auto. Ve všech obytňácích jsou 2-2,5 l motory a sami majitelé udávají cestovní rychlost kolem 100 km/h. GMC jede 100 na půl plynu, motor se lehce převaluje a relativně málo žere, teď jsme spočítali 14,7 l/100 km a to bylo v "turistickém" režimu, 300 km přesun po hlavních silnicích a 50 km město a okresky. Cestovat s GMC tak, abychom drželi krok s běžným provozem v rámci předpisů, není problém. A s tím souvisí i spolehlivost, bylo mi doporučeno u výkonu vydržet, pokud s tím nebude větší problém, protože je nezničitelný nejen motor, ale víc vydrží i zbytek pohonu auta. S autem se nebudu zdržovat jen v blízkosti domova jako vyjížďkáři v osobních US kárách a odtah z ciziny by byl drahá záležitost. Čekal jsem, že s tím narazím u Drákuly, která jezdí ráda svižně, zpočátku mrmlala, že to nejede, ale teď obrací, dá si do držáku kávičku, relaxuje a kochá se...