MacTeine píše:Vypadá to jako super projekt, určitě nebudu sám, kdo se už teď těší na nějaký další progress!
No, zatím není auto doma, pak můžeme pracovat s přesnými rozměry, ve hře je ještě varianta ponechat jen sedadla řidiče a spolujezdce a vzadu udělat 2 gauče podélně proti sobě, mezi nimi stolek, z gaučů se na noc udělá letiště. Podmínkou je spaní na šířku, pak by mohly být gauče kratší a prostor by se dal využít velkoryseji.
První bude plyn, nástřik spodku, vyčištění a drobné opravy interiéru, renovace dřeva, předělání sedačky spolujezdce na otočnou atd., prostě jasné kroky. Mezitím vymyslet interiér, už mám firmu (známý truhlář), která se na to může po Novém roce vrhnout.
Už jsem zaslechl, že staré americké auto s velkou spotřebou je nesmysl. Já to vidím jinak - technika je jednoduchá, robustní, spolehlivá, pokud se rozbije, díly jsou dostupné a směšně levné, mám i specialisty na ameriky, kteří jsou schopni vše vyřešit, jeden z nich, soused, i zadarmo. Co se týká spotřeby, plynofikací se dostanu na polovinu nákladů za palivo, to už je snesitelné, navíc GMC zčásti nahradí dosavadní cestování na dvou motocyklech, jejichž spotřeba je dohromady vyšší, pneumatiky méně vydrží atd., nebudeme jezdit víc, ale jinak, ušetříme za kempy a hotely. Neříkám, že provoz toho auta a jeho udržení v bezvadném stavu bude levnější, než 2 motorky, ale nebude to nic extrémního. Motorky neodložíme, auto bude na cesty, které nebudou motorkářsky atraktivní, kde budeme chtít fotit, filmovat, vzít psa, najedeme s ním navíc relativně málo, odhaduji 3-5 tisíc km ročně.
No uvidíme.
Nejsou tu lidi, kteří obytné auto/karavan mají?