►Banji - NA6 91◄

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod vhml » 11 zář 2015, 17:32

A proto jezdím na mechanickou geo za kilo k dědkovy, kterýho od toho vyženu ať jde měřit a já budu nastavovat :-D
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod MAXsport » 11 zář 2015, 21:11

Právě kvůli tomuhle se ptám předem, jestli už někdy dělali MX-5 a jestli vědí o co jde :D :D ale obdivuji trpělivost a divim se, že po tobě nechtěli celou částku :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod TeeJay » 12 zář 2015, 00:39

Ty vole, tak za tohle by měli zaplatit oni tobě... čtení ale hezký a asertivní přístup výbornej. :D
Tady se ale krásně potvrzuje, o čem jsem se bavil s jedním vedoucím v chlumeckým Havexu - v dnešní době chodí na učňáky z velký části blbci, po třech letech vylezou ještě větší blbci, kteří pak mají lidem spravovat auta... no a takhle do dopadá. Čest výjimkám, co dělají tuhle práci dobře.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod kousmen » 12 zář 2015, 15:54

Tohle je spíš o povaze než o škole. Ale jsem teda docela rád, že jsem na geometrii ještě nebyl i když se na to chystám už dlouho. Našetřím si na to nejdřív nějaký nervy. :)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod AndrewG » 12 zář 2015, 17:05

ja som bol na geo a takisto som nakoniec Sám! nastavoval excentre on mi len hovoril hodnoty kedže som na ne nevidel z pod auta... :D
hodinu a pol zabralo cele auto lebo 20minut sme laborovali ako sa dostať s autom na rampu 15minut skumal ako to funguje potom to skusal ....nasledne som to prebral ja a dalsich 10minut bolo presviedčanie, že excenter fakt vydrži viac ako 100Nm :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Krivak » 15 zář 2015, 09:01

Já mám teda jen pozitivní zkušenosti s mojí první geo u mazdy. Dělali mi to v Pneuprocházka, mladej šikovnej kluk, a jelikož tam dělaj často supersporty tak maj rampu kam vjede asi i lambo bez problému. S nastavovánim excentrů neměl žádný problém a celé to bylo tak za za půl hoďky. Ale pěkně sem si početl tvůj skromný příspěvěk takže za certifikát jsem rád.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 04 říj 2015, 18:55

► Dlouho jsem tu nebyl, tak update. Geo proběhla podle plánu, až teda na LP kolo, kde nějakej dement zavařil excentr nesouose, nebo jak to napsal, prostě ty protikusy nejsou naproti sobě. Ale naštěstí nebyly hodnoty LP kola až tak mimo to, co jsem chtěl. :)
Takže setup je následující:
Vpředu: Odklon -2°, sbíhavost 0, záklon max.
Vzadu: Odklon -1,7°, sbíhavost 1/16"

(Papír jsem stihnul někde potratit, tak proto takhle a ne na fotce. :D )

Ještě furt si hraju s nastavením tlumičů, ale docela hezky to začalo fungovat. :)

Akorát je teď cítit, že zadek by potřeboval výztuhu, aby to bylo úplně echt. :)

A na závěr menší praso-videjko z vyjížďky s kámošovým 200SX S13. :)

https://youtu.be/aIp7jU-sEhA
PS: chce to samosvor :)
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Banji » 19 led 2016, 23:17

►Takže po delší odmlce nějaký novinky...
Homemade brake stopper:
brake stopper.jpg

Nějakou lepší účinnost brzd nebo extra citlivost nepociťuju. Chce to pancéřový hadice.



Další věc byly Frame Rails od AndreFuxe... Instalaci jsem podcenil a dělal jsem to sám, holt nikdo nebyl po ruce... Zabralo mi to i s ošetřením nosníků asi 8 hodin, tak si na to vyčleňte víc času a dělejte to ve dvou. Ne jako já kokot sám. (to v kabině není rez, ale takovej ten hegeš, co je pod kobercem)
IMG_20160117_191315.jpg

IMG_20160117_191324.jpg

IMG_20160117_191354.jpg

IMG_20160118_004836.jpg



Jinak instalace podle návodu jednoduchá, pochopí to asi každej. Kvalita zpracování v pohodě, hmotnost přiměřená, nevím co dodat.
Na druhou stranu, všude jsem četl, jak se auto změní a ono nic, tak nevím jestli jsem něco posral já, nebo je moje Mia vůči jakýkoliv snaze o tuning imunní... Možná se drobátko snížily vibrace se větších rychlostech, ale to nevím jestli si to nevsugerovávám.... :D Ale aspoň mám chráněnen spodek auta..

A tu dvě fotky, co jsem jen tak blejsknul když tu byl pár dní sníh..

IMG_20160102_144805.jpg

IMG_20160104_195921.jpg
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Jr. » 20 led 2016, 02:03

Jestli ono spíš nezabralo placebo u všech ostatních :D. Pěkně se o ní staráš. Když si vzpomenu, jak dlouho visela chuděra ztuzená na tipcars...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: ►Banji - NA6 91◄

Příspěvekod Winie » 20 led 2016, 17:19

Změna vlastností se koná hlavně při spojení těch nosníků tim "motýlkem"
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 52 návštevníků