Aha, no ja to mel tak, ze ram je jakoze rollbar a rollcage klec, to je ale ted jedno.
O co me totiz jde - chtel bych jezit jen tak pro zabavu nejake kopce sem tam, ale tam chteji tu fia klec pro roadstery (edda), coz chapu, ale zaroven nechci vlastnit dve auta, tazny a tahat to atd. (popravde bych radeji nevlastnil vubec auto, ale nejak me to stale bavi). Tak premyslim jak to udelat, protoze jezdit jak trubka furt v hleme se me teda nechce. A stejne tak mit nejak extra problematickou STK. A hlavne chapu, ze v pripade nehody asi fakt nebude dobry napad mit v oblasti hlavy trubku co se nedeformuje a taky vim, ze nehody se opravdu stavaji.
Bohuzel najit o tom informace realne se me moc nedari.
Ono je totiz dost dobre mozne, ze to, ze se clovek bouchne do hlavy o rollcage pri nehode a to ho zabije, je jen internetova legenda. Nebyla by prvni. Precejen pasy co se pouzivaj v tech zavodnich sedackach cloveka nepusti skoro pohnout a to vlastne i ta sedacka drzi cloveka desne skripnuteho atd. Tak moc nevim kam bych lital kdyz by se nedejboze neco stalo. Ale mozna si jen nedokazu spis predstavi jak moc clovek v tom aute pri nehode lita. Ale pak zas jestli bych si nedejboze rozkrupl kebuly o polstrovanou trubku, tak stejne tak bych si ji asi rozkupl o strom nebo silnici, ze.
Navic v japonsku v toyota prodejne meli gt86 race co bylo normalne pro silnicni provoz a to melo plnou klec taky, tak tezko by jim to proslo kdyz by to zabijelo lidi