Jirkova mrkačka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Domczek » 23 črc 2015, 12:43

Máš ji krásnou, jeden z mých nejoblíbenějších topiců.
Jen dotaz,za turbem máš trubku až k nárazníku? Nikde žádný tlumič nebo tak? Jak moc velký rachot to dělá? mám totiž chuť ze dvoou tlumičů přejít na jeden malinký motocyklový a přitom mám docela obavu z pomáhačů a chráničů :-)
RX7 SA ex babička
MX5 se šnekem...
Domczek
 
Příspěvky: 154
Registrován: 08 čer 2015, 21:00
Bydliště: Zlín

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 23 črc 2015, 13:23

Dekuju Ti ))
Jj jak rikas, od turba trubka az dozadu. Jako rachot to samozrejme dela, ale tim, ze vetsina toho rachotu je az za autem, tak me to nevadi, ba naopak.
Co se ale pomahacu a chranicu tyce :mrgreen: vedle policajtu vzdycky jezdim jako kdybych mel plynovy pedal z porcelanu :D
Nekde par stranek zpatky je i kratke, celkem spatne video. Az ji dam zase dohromady, tak udelam nejake lepsi...

S jednim mensim tlumicem by to nahodou mohlo byt celkem kultivovane :D nebal bych se toho!
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kousmen » 10 srp 2015, 20:10

Tak za ten kufr se stydět nemusíš. Já to tam mám takhle pořád. Už od mala jsem měl rád štěrchátka. :) S výfukem jsme na tom taky podobně. Někudy mi to tam uniká, ale prdnout mi to snad nemá proč. Těším se na další report. Ty očekávaný balíčky mě zajímají...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod PavelS » 10 srp 2015, 22:25

Ta poznámka pro staršího Jirku mě rozsekala :D :D

Hele, ptal ses...někdy nějakýho Skota, proč tam vlastně bydlej?? Ale neříkej jim, že je jinde líp - přišel by masovej exodus pro změnu do Afriky... :D :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 11 srp 2015, 23:08

Kousi ocekavane balicky uz jsou davno doma, vcetne nejakych dalsich, aby to vsechno slo dohromady, jen ten cas porad neni (a jakoze fakt neni)... ale koncem tydne uz by to melo jit, jestli nebude brutalne chcat :D a s tim pak prijde i dalsi report ))

No Pavle, ja mam takovy pocit, ze to tady tata obcas cekuje, takze je opravdu na miste ty veci uvadet na pravou miru, aby nebyla bolest :D Jinak co se toho pocasi tyce - ja si myslim, ze k nim to proste patri... a musi se nechat, ze je tady opravdu nadherna priroda, jeste aby ne, kdyz tady porad prsi, ze :lol: ale je to moc dobra otazka, vlastne tak dobra, ze nechapu, ze jsem se na to jeste nikoho za ty roky nezeptal :shock:
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod PavelS » 12 srp 2015, 09:21

:D :D

Tomu věřim...strašně rád bych se tam někdy podíval - Mazdou pochopitelně...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 12 zář 2015, 13:49

...uz asi po treti prepisuju uvod tohoto reportu, protoze uz je to treti den, kdy ho pisu :D asi strategicky spatne rozhodnuti psat report pred spanim  vzdycky po par radcich usnu!

Tak tedy...

Tento report uz pisu z postele v Londyne, kam jsem se ve stredu prestehoval z pracovnich duvodu. A co auto? Samozrejme, samozrejme, ze sla se mnou! :mrgreen: O tom ale az priste...

Kde jsem tedy minule byl... brecel jsem, ze auto nejezdi. Auto uz pochopitelne jezdi, ale predchazelo tomu patricne drama, ktere, myslim si, jeste uplne neskoncilo - nebo respektive, pomalu a jiste usti do noveho drama :D Konec koncu tak, jak to s autarskymi projekty byva, nikdy tomu neni konec :lol:

Minule jsem ale skoncil tim, ze jsem ocekaval doruceni jistych balicku... Zacneme tedy balickem prvnim. V prvnim balicku mi dorazilo smilovani se od kluku ze Specialturba ve forme Garrettu GT2560R. Kluci vedi, ze jsem student skudlic a social, a tak mi udelali opravdu veliky favour - po tom, co jsem jim dodal ruzne soucastky jako turbine housing, compressor housing, atp. mi sestavili vlastne noveho sneka.

Vice ke snekovi - rovnez se mu rika T28R, coz je vlastne kulickova verze T28, kterou muzete najit treba v Nissanu s14, T28R se davaly standardne do u nas v Cechach mene vidanych s15tek. Na B6 je to relativne velke turbo, ale rikal jsem si, ze go big or go home! V momente, kdy pisu tyto radky uz moc dobre vim, jak se turbo na aute chova a musim rict, ze jsem nadmiru spokojeny – o tom vice ale priste, tady je uz fotka zmineneho krasavce ))

Obrázek
Kdyz mi Filip balik posilal, tak zminil, ze prihodil male prekvapko, ktere se mi bude hodit, a taky ze jo :D je treba represent!

Obrázek

Ted se presuneme na balicek cislo dve. V tu samou dobu mi dorazily dily od Matuse (Rudy). Zpracovani je fakt paradni a tak samo Matus je pan - bombardoval jsem ho ruznyma stupidnima otazkama behem cele stavby a mel se mnou neskutecnou trpelivost! Takze velky respekt jemu )) Cely kit je dobre promysleny a hezky zpracovany, urcite doporucuji!

Obrázek

Obrázek

Takze s dilama doma jsem se mohl pustit do prace a celou tu nadheru proste slozit [jsem si myslel]. Ooo jak moc jsem se mylil :D Prisel jsem k autu a rikam si, ze aspon udelam zatim test fitment svodu a turba. No, vubec se tam tomu nechtelo vejit… Chvilku jsem si nad tim lamal hlavu, az jsem pak vytasil kladivo a zacal do toho busit (ne do svodu, ani do turba, nybrz do auta jako takoveho). Zkousim znova a zjistuju, ze mi tam navic jeste vadi hadice a trubka na vodu a pumpa posilovace rizeni... v tento moment jsem si rikal, ze to bude skutecne lahudka :D Tak jsem to vsechno posundaval, abych zjistil, jak moc to jsem v prdeli...

Obrázek

Nevim jak to mate vy, ale u aut ja mivam takovy ten momentalni pocit >je to totalne v haji<, pak se trochu projdu, neco treba snim, prijdu zpatky a rikam si >jo ubrat tady, pridat tady a super< :D

Takze nakonec doslo na plan pouziti saciho kolena z sr20det, ktere vice ci mene pasuje, coz mi na milimetry umoznilo nechat posilovac rizeni – toho se mi zbavovat nechce, alespon zatim ne ))

Obrázek

No a abych trochu poupravil ten bordel, co jsem zacal kladivem... Rika se, ze clovek by si to mel nejdriv trochu nastudovat a pak do toho vseho busit. To je ale pro bourlivce jako jsem ja obcas ponekud tezke. Inu zjistil jsem, ze i kit od Flyinmiata s T28R se potyka s podobnym problemem a FM tak rika, ze je treba trochu riznout do karoserie a lem zabusit co nejvice to jde. Tak jsem i udelal, jak v miste pro turbo tak v miste pro downpipe a pak jsem to cele fouknul do cerna, at trochu zamaskuju ten bugr, co jsem zpusobil :D vysledek neni zas tak spatny...

Obrázek

Potom jsem to zacal davat dohromady, coz az na par mensich detailu slo celkem hladce. Bohuzel ale tim, ze nektere veci byly vyresene trochu boro zpusobem, tak to nebylo na dlouho a jak jsem slavnostne nastartoval, tak mi to zaclo vsude chcat vodu a olej, EJ :D to mi patri... Takze znova! Vsechno dolu a jeste jednou a lepe. [dost snadno se to rika, ale dela se to opravdu hodne spatne]

Jak uz jsem rekl, chladici kapaline se zachtelo byt radeji na zamkove dlazbe, nez-li kolovat u me pod kapotou. Ani nebylo divu, z nejakeho duvodu mi vubec nebylo blbe tam nacpat ten nesmysl nalevo, co jsme s Kubou slozili z veci, co se ruzne valely kolem :D

Obrázek

Takze ve stage 2 jsem si dal tu praci, aby to nejak vypadalo a skutecne to poradne tesnilo...

Obrázek

Je to tam vsechno docela na knap, ale uspesne vcelku funkcni )) vzadu je tam videt i trubka na oil drain, o te se nebudu moc rozepisovat, tu vec od srdce nesnasim... neumim ani spocitat kolikrat jsem ji mel venku, abych ji natvaroval tak, aby vedla spravne a niceho se nedotykala. A svine i tak porad lehce tece.

Obrázek

Ne, porad jsem jeste nedostal rozum. Ano, porad jsme u me na parkovisti pred barakem :D

Obrázek

... i za deste! :D

Obrázek

Nakonec vse relativne dobre dopadlo... Paradoxne mam snad nejvetsi radost z toho, ze jsem byl schopny zase pouzit muj stary K&N filtr. Na mem starem setupu pouzit nesel, protoze tam bylo malo mista, takze mi Jordan daroval svuj mensi, ktery mu lezel na policce. S usmevem na ksichte hlasim, ze Jordanovi jsem jeho filtr po dvou a pul letech vratil, svuj K&N jsem vycistil a naolejoval a je zase pod kapotou! A co je na nem vlastne tak mega? On je to totiz filtr z Dankovo z4, ktery u me skoncil tak, ze jsme se jednou nalili, jemu dosly prachy a pak mi misto piv a panaku dal tento filtr :D takze je to takova vec pro good luck! Je tam tak hezky schovany...

Obrázek

A tady uz dve fotky takrka momentalni verze setupu... tady jeste nebyly ani podlozky ohnute, bylo to teprve fresh poskladano dohromady ))

Tady se pro dnesek zastavim, pujdu se najist a trochu si zacvicit. V pristim reportu prijde na radu shakedown a moje Londynska vyprava – mimo jine jsem po ceste potkal pro mx5tkare jednu hodne zasadni vec, pro me po prve nazivo! (takze ted uz je snad vsem jasne, co jsem potkal, ze :D)

Tak at to jde ))

Obrázek

Obrázek
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod MacTeine » 12 zář 2015, 15:34

Super update! Vyborne se to cte :) Dovolim si hadat, videls ND nazivo? :mrgreen:

Edit: nebo Lotus Elan, Triumph Spitfire, neco z toho? ;)

Odeslano z telefonu
NCfl 2011 2.0 Karai
Ex: NBfl 2001 1.8
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 431
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kousmen » 12 zář 2015, 17:07

Mám tyhle story strašně rád. S tím, jak je člověk v tom momentě bezradnej protože východisko prostě neexistuje a po hodince nebo druhej den je najednou možný zkusit pár možností a některá z nich i funguje. To zažívám s tou svojí docela často, takže potěší slyšet to i odjinud. :D
Napadl mě taky starej dobrej lotusík, takže se těším na pokračování. :)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Veet » 12 zář 2015, 21:24

Paráda :) Těším se na další report, hlavně jsem zvědav, jak to jezdí :)
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 295 návštevníků

cron