Radírna před koupí

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod PavelS » 20 říj 2010, 20:00

Pavel260 píše:mě by vůbec zajímalo to "vylepšení" :-)


To jen zase Henry něco někde četl... 8-) :lol:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod George » 20 říj 2010, 20:01

jestli to chceš brát do detailů, tak má trochu jiné papírové údaje - 0-100 za 8,4s narozdíl od 8,5s normálních mx, za což ale můžou akorát jiné převody, nižší maximální rychlost 203km/h místo 205km/h a větší kombinovanou spotřebu 8,8l/100 místo 8,5l/100 :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Pavel260 » 20 říj 2010, 20:14

tak to jsou vychytávky ! :D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Krenstik » 20 říj 2010, 20:30

Hayko píše:Díky všem za rada, nějak to přeberu. A co výbava? Mám se koukat po výroční?6ti kvalt, samosvor? Mx5ka má interval na rozvody 80 tisic?

A kdopak mě v Brně sveze? :)


Se ozvi na 602 112 308 a domluvíme se ;)

p.s. pokud ti nebude vadit jen 5-kvalt bez klimy :-D
Mazda 3 a k tomu nějaký fašista.....
Uživatelský avatar
Krenstik
 
Příspěvky: 743
Obrázky: 36
Registrován: 18 úno 2010, 20:46
Bydliště: Brno

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod Hayko » 20 říj 2010, 20:48

Tach chtěl bych ji hlavně na vyjížďky jako víkendovku, 6ti kvalt by mohl být. Na klimatizaci zas tak nelpím, měl jsem ji v hodně autech a nikdy nepoužil :D Na FLko nemám to ve slušným stavu je už mimo moje představy :)
Stačila by mě i obyč po tom 99 roku ..6ti kvalt s LSD pokud je možný ji sehnat.

Krenstik: jo díky ozvu se rád. a vadit mi to vůbec nebude (klíma je pro mě jen váha navíc stejně bych ji nepoužíval) 8-)
Hayko
 
Příspěvky: 132
Registrován: 14 říj 2010, 19:41

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod dopr » 20 říj 2010, 20:58

George píše:jestli to chceš brát do detailů, tak má trochu jiné papírové údaje - 0-100 za 8,4s narozdíl od 8,5s normálních mx, za což ale můžou akorát jiné převody, nižší maximální rychlost 203km/h místo 205km/h a větší kombinovanou spotřebu 8,8l/100 místo 8,5l/100 :D

No pockej Georgi, to jsou ale rozdily 5 kvalt vs. 6 kvalt, ne NB 10AE vs. NB 6kvalt, ne ? :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod George » 20 říj 2010, 21:09

to jsem se dočetl při hledání rozdílů mezi 10AE a normálním NB :D co se týká toho zrychlení tak tam je to pravda, ale ostatní je údajně kvůli o něco vyšší hmontosti :D i když nevim, na čem by jí 10AE nabrala... leda výztuha motorového prostoru a podvozku, které ostatní v základu neměli?
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod dopr » 20 říj 2010, 21:21

co ja jsem cetl, tak tyhle niance jsou prave diky 6 kvaltu, ktery ma rychlosti poskladane vic k sobe (zrychleni 0-100) a 6 stupen je o chlup delsi nez 5. u 5 kvaltu (maximalka).
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod George » 20 říj 2010, 22:45

jo to by odpovídalo, takže pořád čekáme na henryho aby osvětlil technickou vyspělost 10AE :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Radírna před koupí

Příspěvekod riderhenry » 21 říj 2010, 10:59

Ja nejak nechapu co je tak nepodstatneho na jinych tlumicich a vyztuhach? Ja jsem s Bilsteiny spokojeny a vsadil bych se, ze vsichni, co tu maji stavitelny podvozek, maji nakonec auto mnohem tvrdsi. ;) Presny vycet vylepseni muzu napsat az budu u pritelkyne, kde mam originalni Mazda katalog k 10AE, ale myslim, ze mi nic neuniklo (samosvor + sestikvalt, vyztuhy podvozku z FLka, vyztuha motoroveho prostoru). Vyssi hmotnost udajne auto ma mimi jine kvuli nejakemu spacialnimu odhlucneni motoru, coz ja osobne na aute nemam a myslim ze ani druha 10AE, u jejihoz nakupu jsem byl, to nemela, takze tohle je opravu "jedna pani povidala". Zrychleni je lepsi kvuli sestikvaltu a maximalka prave kvuli tem 30kg na vic nebo o kolik to vazi oficialne vic (to stejne spotreba).
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků

cron