Nová generace ND...?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod mobby_6kl » 01 čer 2015, 20:59

Gabriel píše:Dvoulitr je lehčí "jen" o cca 70 Kg proti NC soft-top:

It's got more power – 155 horsepower and 148 pound-feet of torque from Mazda's 2.0-liter Skyactiv four-cylinder engine. But it's also heavier. Our car weighs 2,332 pounds, compared to the roughly 2,200 pounds of the 1.5-liter car.

A to mozna je jen Americka verze, vetsinou jsou tezci nez podobne Evropske verze.

Dalsi clanek, srovnani s BRZ: http://www.motortrend.com/roadtests/con ... omparison/

MX-5 je rychlejsi do 160km/h a na okruhu :razz:
Uživatelský avatar
mobby_6kl
 
Příspěvky: 113
Registrován: 13 kvě 2014, 20:53

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod AndrewG » 13 čer 2015, 12:11

https://www.youtube.com/watch?v=2Lw6hkAztsc
(seatik, mal si počkať na to ND :-D )
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod AndrewG » 15 čer 2015, 19:08

začínam premýšlať o skončení školy a najdení si dobre práce :D :D
SUPERMIATA:
Got a chance to ride (passenger) in a Club Edition ND (2016 MX5) today. Driver was an expert on one of our key suspension testing roads near the shop. Succinctly, the car feels like an NA with a built NB2 engine and 6 speed. This is all the grab by the scruff of the neck driving dynamics of the NA6 with whatever NVH improvements can be had 25 years later. The car has serious grunt down low. Unlike the NC which sorta died on top and the NA8 and NB2 which had good midrange but weak top end, the ND motor pulls eagerly with a very flat torque curve, just slightly softening in the last few hundred RPM. I'm told that's the OEM fuel cut strategy to save the cat, as opposed to an abrupt fuel cut that heats the cat. Flywheel felt really light. I don't know the weight but it felt nearly like an aftermarket flywheel, it revved so fast.

Car rotates around your chest, just like the NA, not your knees, like the NC. The drop throttle behavior is delicious, tucking the nose in, shifting weight forward and increasing yaw rate in a superbly progressive manner. The road we ran on is low to mid speed, lots of tight turns, very undulating and full of patches, lumps and mid turn bumps. The Bilsteins handled everything with aplomb, only when flat hammered through a transition and full bump did you feel it settle on the bump stops and gently, controllably rebound quickly. This all with a 180b driver and passenger. The car, like the NA, is intuitive and predictable right up to and past its limits.

The guy driving was using his fingertips, small steering angles, just on occasional correction. All the fun work was done with the pedals, as god intended. On a tight back road, this thing will destroy just about anything under about $150k on OEM tires.

The go kart is back

I'm so eager to get ours and start hoon.. er, R&D projects with it.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod seatik » 19 čer 2015, 08:53

AndrewG píše:https://www.youtube.com/watch?v=2Lw6hkAztsc
(seatik, mal si počkať na to ND :-D )


Což o to,já bych i počkal :)
Ale i když je to druhé auto pro zábavu,když je rodina,člověk i trošku jinak uvažuje,třeba když by vybouchlo hlavní auto,může v nouzi 4 lidi převézt.
Lépe se mi tam dají i náhradní kola na okruh :twisted:
Zcela ideální by bylo provedení targa,ale to bych chtěl moc :)
Ale moc se na příchod ND těším,přijde mi to už jako věčnost
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod seatik » 19 čer 2015, 16:16

Nevím,zda to tu bylo,ale srovnání s NA ...docela náklony v zatáčkách,co říkáte?
https://www.youtube.com/watch?v=c-1JHmnGPcc#t=199
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod AndrewG » 20 čer 2015, 16:09

tak isto ako sériové NA :-) jednoducho je to seriovka a nič sa s tým nedá robiť :-) myslím že ta verzia club sa tak nenakláňa aspoň mi to tak vo videu neprišlo, aj keď je fakt, že tam tomu moc nedával...každopádne Cusco má už v ponuke coilovery pre ND takže nie je problém :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod IvanGS » 21 čer 2015, 18:23

Sériovka je pro zábavu a adrenalín při normálních rychlostech, součástí je myslím i podvozek s nakláněním...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod m8rinek » 21 čer 2015, 18:36

Ty jo, to je kočka... ta pani myslim...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod evlo » 23 čer 2015, 15:10

Ja mam naklony v ztackach rad, vic si to clovek uzije a navic to obvykle znamena i komfortnejsi jizdu, komu naklon vadi at jezdi zatacky bokem :D
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Nová generace ND...?

Příspěvekod car2n » 24 čer 2015, 15:13

Uživatelský avatar
car2n
 
Příspěvky: 402
Registrován: 24 led 2011, 01:38

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 28 návštevníků

cron