tak ono dostat to do boku takovej problem neni, ale udrzet to v tom driftu je s vykonem a diferencialem miaty dost problem. ale tak miata neni ani auto primarne urceny pro litani bokem. kdyby to nebylo moderni, tak to z nas nikdo nedela a vsichni jezdime grip
ITB Miata LOW Prelude SLOW Datsun ToyToyka v procesu
No nevim, ze by to bylo buhvijak moderni a pokud jo, tak tim teda ovlivneny fakt nejsem. Me to auto bavi proste uplne cele a tim padem me bavi jak cista stopa, tak i blbnuti se smyky. Oboji je v MX-5 skvely zazitek.
no jo, jenze ono jet smykem a drzet to v tom smyku v prubehu cely zatacky je rozdil. jako je jasny ze si clovek nekdy hraje a ze mu ta prdel lita, ale jeste se mi teda nepovedlo proletet zatacku dverma napred s palenim gum jako to umi treba ryba, kterej k tomu ma ale uzpusobeny auto
ITB Miata LOW Prelude SLOW Datsun ToyToyka v procesu
Jj taky mě auto baví jaké je a ne že to někdo tak dělá Jinak s blbnutím to zatím přehánět moc nebudu, jen sem tam Třeba včera jsem měl s autem uplně super zábavu, seděl jsem v garáži a fénem sušil sedačku
zalezi jak moc dlouhou zatacku, ale na mokru nebo snehu to neni zas az takovy problem. Na suchu k tomu chybi vykon i s 1.8, leda by sis podhustil pneu.
Vzhledem k tomu že tohle dělám už od svých 18 let,začínal jsem 110R, přes žigula a BMW 3 -5 a dělám tyhle kraviny už 25 let, tak říkat něco o modernosti mi připadá kravina.