BBR 'Super 200' atmosférický kit

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod notabenex » 14 led 2015, 22:10

Jinak Ecutek kabel můžu taky zapůjčit :) Brno


Jo a přeplňování se nebojte :) pokud je auto dobře postaveno a naladěno je to super :)
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Gabriel » 15 led 2015, 11:13

notabenex píše:Chladič oleje je zbytečný, pokud to nemáš na okruh.. mrkni na thread na miata.net 205 PS? nevím nevím jestli se tohle dá jenom těmahle úpravama..


Právě že na okruhu to auto v roce 2015 nějaký (nezanedbatelný) čas stráví. Doplňuju si řidičské vzdělání. 205 je maximální hodnota BHP, možná to bude jen 200 a možná taky smýšlíš v WHP. Na kolech by to mělo být 180+.

Děkuju za nabídku na ten kabel, v Brně často nebývám, ale kdyby to nevyšlo s kolegou z Prahy, rád se na Tebe obrátím.

Jinak přeplňování se nebojím, jen už dokážu blbě sám sobě odůvodnit těch dodatečných 110K (je to cca 80 moje úprava vs 190 s kompresorem). Třeba, až dokážu stabilně využívat těch 200 koní, zatoužím po dalším levelu. Jinak pokud by někdy byla ta příležitost, celkem rád bych viděl, jak se to velké turbo v MX-5ce chová. Přece jen mě to přirozeně táhne spíš k tomu kompresoru, ale vím, že ten Jay, co Ti to dělal, propaguje spíš ten svůj turbokit (a nepochybuju, že důvodně - jde mi jen o ten turbo projev, aby tam nebyl nějaký kopanec výkonu).

G.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod notabenex » 15 led 2015, 13:28

Gabriel píše:
notabenex píše:Chladič oleje je zbytečný, pokud to nemáš na okruh.. mrkni na thread na miata.net 205 PS? nevím nevím jestli se tohle dá jenom těmahle úpravama..


Právě že na okruhu to auto v roce 2015 nějaký (nezanedbatelný) čas stráví. Doplňuju si řidičské vzdělání. 205 je maximální hodnota BHP, možná to bude jen 200 a možná taky smýšlíš v WHP. Na kolech by to mělo být 180+.

Děkuju za nabídku na ten kabel, v Brně často nebývám, ale kdyby to nevyšlo s kolegou z Prahy, rád se na Tebe obrátím.

Jinak přeplňování se nebojím, jen už dokážu blbě sám sobě odůvodnit těch dodatečných 110K (je to cca 80 moje úprava vs 190 s kompresorem). Třeba, až dokážu stabilně využívat těch 200 koní, zatoužím po dalším levelu. Jinak pokud by někdy byla ta příležitost, celkem rád bych viděl, jak se to velké turbo v MX-5ce chová. Přece jen mě to přirozeně táhne spíš k tomu kompresoru, ale vím, že ten Jay, co Ti to dělal, propaguje spíš ten svůj turbokit (a nepochybuju, že důvodně - jde mi jen o ten turbo projev, aby tam nebyl nějaký kopanec výkonu).

G.


Já chtěl hlavně aby se s autem ve dvou dalo rozumně předjíždět někde na okresce, pružné zrychlení je úplná paráda, pomůže to hrozně pohodě cestování atd..

Určitě se někdy svezem, jezdím hlavně ty okresky, každej druhej víkend někam směr Wildalpen atd.. v ČR to moc nemá smysl.. Tak se dohodnem az bude pocasi
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod notabenex » 26 led 2015, 12:58

Ohledne BBR

http://forum.miata.net/vb/showthread.ph ... 273&page=2

Posted on uk forum today (not by me ) thought I'd copy/past

Posted Today, 06:44 PM
I wasn't going to chime in here but the mention of blowing BBR Turbo and blowing manifolds - I'm all in.

February 2014 I bought BBR 290bhp Turbo kit on a 2.0L NC MX-5, after seeing these videos on youtube: https://www.youtube....h?v=zPsVuj8sRjM

The manifold warped after 1 Rockingham circuit, tried removing and re gasketing still blows badly. A warning for any of you guys buying turbo kits for trackdays wanting to do 20 minute sessions the manifold (Neal said on the telephone) is not up to the job and may fail and or warp. He made a new manifold that had uprated flanges and tested this on track and told me on the phone that it failed after 15 laps on circuit, he then told me he is making a new manifold that is cast however has currently taken A YEAR as of February the 3rd to make it and I am still hearing the same lies words everytime I speak to him on the phone "4 - 6 weeks". To be honest it is no way to treat customers, being truthful with them is. You would expect on a 5 grand turbo kit for the manifold to survive trackdays. I am sure there are many out there that have survived trackdays, but whether they put their car round towards its full potential :sarcasm: is unlikely in my experience - I am sorry if that hurts some peoples feelings.
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Gabriel » 26 led 2015, 18:07

Nemám šanci do toho vidět natolik, abych mohl říct "Tak BBR teda určitě NE!", ovšem za situace, kdy jsou tu lidi (byť až za louží), kteří mají kvalitní zboží (GWR výfuk, TDR turbo a podobné sety) a komunikují, nevidím důvod proč chodit odevzdávat svoje nelehce vydělaný peníze (nedělám zakázky pro erár) někomu, kdo na koleni zdokonaluje svody, aby byly schopný přečkat den na okruhu a k tomu nekomunikuje - není schopen odpověďet na jednoduché otázky.

Takže i přestože nám dolar jde pořád nahoru, pokud se ještě budu dále v Miatce vrtat (zatím ani ta stávající úprava není hotová), budu rozhodně dělat buď s Mikem z moto-east nebo s Jayem z TDR.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod cafe-racer » 01 bře 2015, 22:13

Gabriel: vybavuju se že jsi zmiňoval vysokou finanční náročnost kompresoru oproti 200k atmosféře ; tahle sada mi přijde celkem kompletní :
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... d=oGdnw4WS

co tomu schází ? na první pohled to vypadá dobře, cenovka 5.500 USD neboli 140 tisíc Kč. :roll: (za 80 by to bylo snesitelnější)
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod notabenex » 01 bře 2015, 23:30

cafe-racer píše:Gabriel: vybavuju se že jsi zmiňoval vysokou finanční náročnost kompresoru oproti 200k atmosféře ; tahle sada mi přijde celkem kompletní :
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... d=oGdnw4WS

co tomu schází ? na první pohled to vypadá dobře, cenovka 5.500 USD neboli 140 tisíc Kč. :roll: (za 80 by to bylo snesitelnější)



5500usd + clo + dph + doprava + instalace + spousta jinych veci, je potreba poctitat cena + 100% :)jinak kdyz kompresor tak Flyin Miata
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Gabriel » 01 bře 2015, 23:39

notabenex píše:
cafe-racer píše:Gabriel: vybavuju se že jsi zmiňoval vysokou finanční náročnost kompresoru oproti 200k atmosféře ; tahle sada mi přijde celkem kompletní :
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... d=oGdnw4WS

co tomu schází ? na první pohled to vypadá dobře, cenovka 5.500 USD neboli 140 tisíc Kč. :roll: (za 80 by to bylo snesitelnější)



5500usd + clo + dph + doprava + instalace + spousta jinych veci, je potreba poctitat cena + 100% :)jinak kdyz kompresor tak Flyin Miata


Ten linkovany kit je pokud vim identicky s tim, co se prodava na FlyinMiata. Jediny rozdil bude tedy v tom, kdo bude delat ECU tuning. Pro FM to myslim dela Joe z Dynotronics.

Jak pise notabenex, neni to zdaleka jen o cene samotneho kitu. Komplet vyfuk je nutnost, spojka tez a pokud by to melo byt vyvazene tak i chlazeni a vetsi brzdy by to chtelo.

Jinak podobnou sluzbu udela i Rotrex kit a vyjde o neco levneji: http://www.moto-east.com/store/mazda/20 ... x5-sc.html
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod cafe-racer » 01 bře 2015, 23:58

Rotrex je ale turbo :-( já radši kompresor, když už ...

S tím výfukem to pořád nechápu : s tím kitem celkem zřetelně prokazují nárůst parametrů, to je na sériovém výfuku nebo na jiném ? Pokud na sérii tak není co řešit, prostě líbí / nelíbí. Podle mě je to odladěný kit k montáži, výsledkem jsou nabízené parametry plus minus lehká tolerance. Kdo chce jít dál, určitě rozumím že sériový výfuk má určitý limit na který se dřív nebo později dustane, ale to by neměl být případ toho kitu.

A spousta jiných věcí.... můžeš upřesnit ? Rád bych měl představu.
5500 USD, kdyby doprava za stovku tak jsme na 150tis Kč, + 10% clo + 21% DPH -> 200 tisíc. To je sice pořádná raketa, ale není to dvakrát tolik, to zase prrr.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod LordJames » 02 bře 2015, 00:29

Rotrex neni turbo...
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 61 návštevníků

cron