Konkurence mx 5

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Apache » 19 srp 2014, 10:30

Navíc má parádní veselej čumák jako NA a původ z té správné země, za mě hodně dobrý :twisted:
Apache
 
Příspěvky: 69
Registrován: 19 dub 2014, 14:45

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Jr. » 19 srp 2014, 10:34

Itálie správná země... :D musí člověk doufat, že chytne kousek, který vzniknul někdy mezi druhou a třetí poobědovou siestou.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod cavan » 19 srp 2014, 10:55

tej vahe moc neverim, a bude asi musiet prejst zmenami ak to chcu schlavit aj na cesty.. ale inak pekne..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Mike » 19 srp 2014, 15:25

Ono s těma italskejma autama to není tak strašný :roll:
A mě se to teda líbí moc...

už vidim ty diskuze na ats-leggera.biz v kategorii "konkurence Legery" A co třeba mx-5? Ta je zbytečně těžká a luxusní. To není vůbec auto na zábavu :lol:
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod car2n » 19 srp 2014, 17:52

:D
Uživatelský avatar
car2n
 
Příspěvky: 402
Registrován: 24 led 2011, 01:38

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 04 zář 2014, 12:31

K té jedovatosti S2000...Ctu to az nyni, na fora nechodim moc uz, protoze se moc noveho nedozvim jednoduse, ale neda mi to a prosim bez hadek a invektiv ok?

Vecne k tematu, jelikoz tu zkusenost mam a nevarim z vody, co by kdyby ryby chyby apod...Pomohu osvětlit, proc to auto muze seknout pres prsty.

Cele je to o dvou vecech u S2000 AP1...Ta první a stezejni je tedy nevhodně a rekl bych primo nestastne zvoleny typ a fungovani samosvoru...Ano taky dodnes nepochopim, ze zrovna v Honde a u tohodle auta tohle zakladní vymnoukli a nevidím a nepochopim ani jejich jediny rozumny zamer a potrebu, proc to tak chteli udelat a udelali...ale udelali. Inu mylí se nekdy kazdy...i takovy renomovany vyrobce a spickovy konstrukter.
A ta dalsi vec je nastaveni podvozku, ale to uz je zbylejch par procent a snadno si kazdy doladi sam, tedy pokud ma cit pro auto aspon trosku a defacto to ani neni potreba po vymene samosvoru, zalezi co s tim autem delas, jak ho uzivas..Tohle je stejne jak u Miaty..a nema smysl to tady asi rozebirat. Osobne si myslim, že auto je proti Miate o dost vic ultimativnejsi a dalsima zasahama do podvozku ho udelas na okrsky, jeste mene pouzitelnejsi..A naopak na okruh a jine zavodeni - tedy honeni ciste stopy dodam, je to dobry naradi-zaklad na dalsi progress..

Ted konkretne , proc auto nekdy sekne pres prsty...Nebudu psat , ze je jedovate, protoze to tak necitim-to je totiz dost SILNY konstatovani a auto si to ani snad nezaslouzi, dokonce bych rekl, ze i na mokru a v serii je velmi dobre riditelne-a to hovori o vsem...Jen ty limity-uplny, ty jsou samozrejme problem...A pro nekoho, kdo to nema na kochani, dost velky samozrejme-neprekonatelny, ale resitelny nastesti.

Dobre to popsal jeden znamy a clovek co ji vlastni, clovek co me onehdy svezl na okruhu a musim rict i jeden z tech co to auto ma opravdu v ruce, cemuz odpovida i jeho nasledujici popis, zcela to sedi , takze to zkopiruju-lepe bych to nenapsal a usetrim si cas...viz.- Se sériovým samosvorem se při ztrácení adheze zadní nápravy zvyšuje točivý moment na jedno z kol a to až do poměru 3:1 (mezi koly). Přetáčivý smyk pak při stejně sešlápnutém plynu graduje tedy čím dál rychleji. Včasné ubrání plynu přitom zase způsobí masivní zakousnutí zádě do silnice a vystřelí vám směrem, kterým je zrovna auto natočeno (nejraději ze silnice samozřejmě).

...Jen dodam , ze cim vetsi nerovnosti na silnici treba, tim jeste vetsi pruser...A samozrejme logicky-cim je vetsi rychlost a krize, tim vetsi problem a tezko resitelna situace..Zkratka to je problem opravdu.

Cele se to da tedy vyresit a to jednoduse-vymenou za jiny samosvor...Brandu , tech osvedcenejch, je dost a pokud chces jit na limity auta u zadokolky, timhle stejne zpravidla zacinas. Pote je auto velmi citelne i na limitech...a to vsude-na suchu, vode, snehu...

Zminili jste rizeni...V rizeni nevidim problem, je pekne prime-rychle, coz me sedi a k tomu autu to jde, mam pocit ze AP2 teda dostala pak trosku delsi prevod-ze si lidi stezovali, nicmene stale primy pekne... ale to uz si napamatuju ,jak se zmenil pomer..kdyztak si dohledejte. To, ze je min upovidany, to je kazdy u zadokolky proti predokole:-)) to se psalo i o M3E46 a jaky je to auto- a ja vim jaky, i v tom jsem mel cest a nejednou..Rekl bych teda-dodal, problem by byl , kdyby byl prevod na rizeni treba jak u CTR EP3-pokus o JOKE:-)

Obecne vzato, chapu proč lidi chtěji S2000, ale velmi strucne reknu, že na takovou tu srandu a okrsky bych za Miatu nemenil...Pokud bych se chtěl obcas svezt na zavodech do vrchu nebo na okruhu, menil bych urcite.
Ty auta jednoduse srovnavat moc nelze, ale zabavna S2000 umí byt take, jen musis byt vyjezdenej , mit vymenenej samosvor heh a mit zkratka nejaky cit pro auto..Tohle vše uz je individualni zalezitost, kazdopadne jdou sehnat od tech 230tis kc cca a to auto za to stoji, to na zaver napisu. A ze u me hraje roli vždy poměr cena-vykon, to zduraznuji a ne kazdy auto pochvalim take...

Zabava samozrejme nemusí stát majlant a nemela by...Jinak...Naposled me hodně mile prekvapila treba Panda Sport 100hp-jde opravdu o fajn svezeni, do 100tis kacek kopec srandy-symbolika s MX5 v tomhle ohledu tu tedy je-smesna cena a vykon, proto to zminuji. No dovedu si představit, jaka by byla treba po vymene vacek apod a tak se 125-130ps a třeba jen na tvrdším stabilizatoru vpředu a dejme tomu strednich sport Bilsteinech.Velky sranda svezeni, maly velky auto!

PS- Vedl jsem tu debatu onehdy s jednim...Kdy jsem rekl, že new Toyota 86 bude mít s prodejema problem, co mi k tomu rekne nyni? Nemusi odpovidat.
Jinak nova MX5 se mi docela libi, ale uvidime na zivo...Fotky jsou jen fotky, napovi malo zpravidla.

Kluci cus, at to jezdi
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod IvanGS » 21 led 2015, 14:38

Oživím vlákno. Morgan není přímá konkurence, snad jen že jde o roadster. Jezdíme s majitelem na výlety, občas ho řídím, s MX-5 se nedá srovnat, ale charizma z něj stříká na všechny strany a když jedeme spolu, za Majdou se nikdo neohlédne... Možná už to tu bylo, ale na takového krasavce se dá koukat pořád.
Přílohy
M4.jpg
M3.jpg
M2.jpg
M1.jpg
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod MXfanda » 21 led 2015, 15:29

To znám, když jedem s veteránem: nejenom že se otáčí a mají úsměv na tváři, ale i na nás mávají :lol:
Morgan vypadá jako auto z '30 let, tak asi proto ;)

Ale koukám, že než nasadí střechu, tak je po dešti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://youtu.be/bZ7PDHFXzlw?t=1m32s
Uživatelský avatar
MXfanda
 
Příspěvky: 790
Obrázky: 64
Registrován: 03 srp 2012, 12:18
Bydliště: Telč, Dačice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod IvanGS » 21 led 2015, 18:36

Střecha je jedna z nevýhod (tedy součástí charakteru :D ). Také boční okna jsou na autě nebo doma, úzkým oknem je vidět jako z tanku, 3 miniaturní "rozmatlávače" v dešti moc nefungují. Když je nasazená střecha, leze se do auta otvorem velikosti deklu od kanálu, na hrbolaté silnici je to uskákané. Na druhou stranu to slušně jede (moje 1.8 NBFL Morganu nepatrně ujíždí jen když je "zdravě vytočená"), na hladkém povrchu dobře sedí a bezprostřednost a zpětná vazba mají k motokáře blíž než MX-5. A ten pohled na zužující se kapotu, blatníky a světla je pro milovníka veteránů dokonalý. Tohle auto je z roku 1994, ale konstrukčně stejné asi 50 let, tedy kromě motoru (Ford 1600 ccm). Kdysi jsme si s Martinem půjčili párkrát podobnou českou repliku jménem Gordon, komfort sice větší, auto krásné ale jinak - ve srovnání s Morganem - o ničem.
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod AndrewG » 21 led 2015, 19:17

myslím že toto je uplna pohoda proti nejakému elise alebo ktorý to lotus má tak strašne komplikovanú strechu že to chce návod na poskladanie :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků

cron