Zvýšení snížené mazdy

Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod vodi » 02 led 2015, 17:08

Ahoj. Potřeboval bych mazdu dostat nějak lehce, rychle a levně trochu vejš. Mám tam snížený pružiny o 3,5 cm. Všude škrtam podvozkem a až půjdou na auto originální 16'' sportive kola, tak už na ně asi nezbyde v podběhu místo. Co mě tak napadlo, tak jestli se nedělaj vyšší misky pružin. To by auto zvedlo. Nebo taková ta guma co se navleče na jeden závit pružiny. To mi přijde ale možná trochu tuzing. Poslední možnost je nandat origo pružiny.
NB-FL Sportive 107 kw, 2001, H&R -35, 215/40/16, A'PEXi custom intake, EBC RedStuff
Subaru Legacy 2.0, 121kW, 2007 - daily
Škoda Felicia 1.3 MPi, 50kW, 1998 - čeká na projekt
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vodi
 
Příspěvky: 142
Registrován: 11 srp 2014, 16:03
Bydliště: Plzeň / Vimperk

Re: Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod George » 02 led 2015, 17:36

orgio pružiny budou nejjednodušší a nejlevnější. Můžu ti je nabídnout a asi bych od tebe vzal ty snížené.

jinak trochu přizvednout by šlo nějakou decentní podložkou mezi horní misku a kastli, ale to by ti nejspíš moc nepomohlo (počítám že by to šlo tak o 3-5mm)

EDIT: trochu jsem hledal a jde to takhle zvýšit o něco málo přes 6mm, podložky můžem klidně vyrobit
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod buteo » 02 led 2015, 17:50

Pokud bys měl tlumiče z NA, která má i na spodním konci pružin uzavřený závit, dají se udělat podložky i pod pružiny zespodu ....
Ale ty vlastně píšeš o 16tkách na Sportive, takže asi fakt bude nejlepší vyměnit ty pružiny.
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod vodi » 02 led 2015, 19:25

Mě se právě libí ty podložky, protože bych si je mohl udělat v práci. Budu sundavat kolo kvůli ABS, tak se na to kouknu a něco vymyslim. Jinak ty tuzingový gumy nic?
NB-FL Sportive 107 kw, 2001, H&R -35, 215/40/16, A'PEXi custom intake, EBC RedStuff
Subaru Legacy 2.0, 121kW, 2007 - daily
Škoda Felicia 1.3 MPi, 50kW, 1998 - čeká na projekt
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vodi
 
Příspěvky: 142
Registrován: 11 srp 2014, 16:03
Bydliště: Plzeň / Vimperk

Re: Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod George » 02 led 2015, 21:15

Podle me by to musel byt hrozny kus, aby to i po stlaceni nejak fungovalo jako podlozka, ale jestli mas moznost si ty podlozky vypalit v praci, je to podle me ideal s minimalnin nakladem na vyrobu
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod gangal » 02 led 2015, 21:47

Ještě jeden názor. Podle mne se na to můžeš s klidem vyprdnout, mám taky Sportive, sice už nejezdím origo kola, ale taky 16" a rozhodně nemám problém že by se tam nevešly nebo že bych škrtal. Mám sice štelovací podvozek, ale snížení obdobné. A mám ten dojem že je nás tady víc, s podobným setupem. Samozřejmě jsem níž než origo, takže retardéry a jiné vychytávky musím pomalu přejet, ale kola i na vlnité okresce při propružení nikde neškrtají. Ale záleží na chuti každého soudruha.
gangal
 
Příspěvky: 63
Registrován: 09 říj 2013, 22:46
Bydliště: Lázně Bělohrad

Re: Zvýšení snížené mazdy

Příspěvekod AndrewG » 03 led 2015, 13:58

jasne že sa to tam zmesti, koľko ludi to ma znižene aj hadam o 50mm a da sa. 35mm je take zniženie aby to sadlo na všetko :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků