Majdalénka [NA]

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 09 pro 2014, 18:05

Taky mě něco podobnýho napadlo. Teď jsem narazil na obrázek, kterej ilustruje moji nejaktuálnější představu, tak si ho tady uchovám k inspiraci. :)
Obrázek
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod AndrewG » 09 pro 2014, 18:22

len by som si dovolil upozorniť že treba asi aj domyslieť ako a kam sa bude strácať teplo z výfuku a od motora, keď si predstavím ako sa prehrieva stredový tunel teraz, neviem čo by to robilo zakrytované :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 09 pro 2014, 19:22

To je mi naštěstí jasný. :) Dělám to taky kvůli aerodynamice, takže proudění vzduchu obkoukávám pomaličku z jiných projektů, formulí a ták :lol: a pokusím se sesumírovat to podle svýho úsudku tak, aby to bylo co možná nejlíp fungující z tohoto hlediska. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod LordJames » 09 pro 2014, 19:36

No podle toho posledniho obrazku....ta stredova cast, ktera se zveda k motoru by mohla pekne protahnout vzduch prave stredovym tunelem,ne?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod buteo » 09 pro 2014, 19:37

Týjo, takže Miata čtyřkolka s motorem uprostřed napříč místo spolujezdce! Tak to bude teda něco! :lol:
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod Pavel260 » 09 pro 2014, 19:40

To bude peknej mrsk v tech nasich podminkach :-D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 09 pro 2014, 19:44

Jakej mrsk zase? :lol: Nerozumět řeči vašeho kmene. :D
Lord: Taky to tak vidím. :mrgreen: Případně se tomu dá píchnout jednoduchýma náfukama. Jsme teprve na začátku, takže kdo ví kam se dopracuju. Nejlepší by bylo zajet do nějaké brněnské výšky testovat do tunelu. :lol:
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod Andre_fux » 10 pro 2014, 13:53

kousmen píše:Nejlepší by bylo zajet do nějaké brněnské výšky testovat do tunelu.


ušetřím ti stoustu peněz a času.. Zakrytování podvozku nepřinese skoro žádný užitek. Spíše naopak. Přinese to nezkutečené problémy, od přehřívání motoru, převodovky, diffu počínaje. Navíc mazda to má už i tak celkem zmáknuté.. Něco podobného jsem už řešili na okruhovém autě
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod kousmen » 10 pro 2014, 14:43

Věřím, že je tomu tak, pokud je tam jen deska. Ale když se pořeší nádechy a výdechy, pak může vzduch proudit jako doteď nebo se nasměrovat líp a vhodným přívodem vzduchu i popohánět ten ohřátej dál. Je to jen moje teorie a vypadá to, že už s tím máš zkušenost. Ale těžko se mi věří, že to nejde udělat pořádně, když se toho v motorsportu využívá.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Majdalénka [NA]

Příspěvekod cafe-racer » 10 pro 2014, 19:53

Andre_fux píše:ušetřím ti stoustu peněz a času.. Zakrytování podvozku nepřinese skoro žádný užitek. Spíše naopak. Přinese to nezkutečené problémy, od přehřívání motoru, převodovky, diffu počínaje. Navíc mazda to má už i tak celkem zmáknuté.. Něco podobného jsem už řešili na okruhovém autě

Jojo, 100% souhlas. Pro mě aerodynamika začíná lehce fungovat až někde od 140 km/h, od 200+ to teprve trochu dává smysl (jezdím na nahatý motorce :D ).
Druhak ty problémy... navíc v dnešní době plný pojistných událostí bych navíc takovej zásah do silničního auta raději vynechal. Blbej rozměr pneumatik může dost znepříjemnit řešení banální nehody.
Ale to je jen k uvážení, samozřejmě proti gustu žádný dišputát.

Do motoru se už pustils ?
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků