BBR 'Super 200' atmosférický kit

BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Olduc » 08 pro 2014, 22:10

Máte někdo jakoukoli reálnou osobní zkušenost s tímto kitem od BBR? Případně o někom jiném víte?
Docela mě ta úprava láká, protože zůstává zachována atmosféra. Ani mě neláká tak celkový nárůst na těch 200 koní, ale spíše nárůst krouťáku, jehož značný nástup se posouvá o 1000 ot. dolů. Pro takové lehké hození zadkem na výjezdu by to docela myslím pomohlo.

http://www.bbrgti.com/product_details.p ... &model=531
http://www.autoforum.cz/tuning/mazda-mx ... atmosfery/
Olduc
 
Příspěvky: 8
Obrázky: 5
Registrován: 29 lis 2014, 11:25

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Gabriel » 08 pro 2014, 22:37

Olduc píše:Máte někdo jakoukoli reálnou osobní zkušenost s tímto kitem od BBR? Případně o někom jiném víte?
Docela mě ta úprava láká, protože zůstává zachována atmosféra. Ani mě neláká tak celkový nárůst na těch 200 koní, ale spíše nárůst krouťáku, jehož značný nástup se posouvá o 1000 ot. dolů. Pro takové lehké hození zadkem na výjezdu by to docela myslím pomohlo.

http://www.bbrgti.com/product_details.p ... &model=531
http://www.autoforum.cz/tuning/mazda-mx ... atmosfery/


Já teď kutím něco podobného, akorát z jiných dílů. Takže z toho BBR kitu jsem čerpal jen inspiraci.

Úpravy:

1) Třídílný výfuk z good-win-racing.com (svody bez katu)
2) Velké sání (cold air intake) z moto-east.com
3) Ostré vačky (Stage 1.5 cams) taky z moto-east.com
4) Ventilové pružiny z NC2 (po faceliftu tam přišly tužší pružiny)
5) Tuning ECU taky z moto-east.com
6) Chladič oleje s termostatem (můj rok výroby nemá ani výměník olej-voda)

Výsledkem by mělo být cca 205 koní. Nechám to pak změřit na brzdě. Včera mi mechanik rozhodil motor. Budou se měřit ventilové vůle na nové vačce. Snad každou chvíli dorazí taky výfuk z USA.

Ptej se, pokud Tě cokoliv k tomu zajímá, něco jsem o tom za poslední dobu načet.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod MAXsport » 08 pro 2014, 22:56

Otázka trochu mimo konkrétního dotazu, ale nebyl by lepší kompresor? Krouťák větší za podobné peníze a trochu zajímavější projev :-)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod AndrewG » 08 pro 2014, 23:02

akurát to neni atmosfera, nie každý chce kompresor/turbo :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Gabriel » 09 pro 2014, 00:32

MAXsport píše:Otázka trochu mimo konkrétního dotazu, ale nebyl by lepší kompresor? Krouťák větší za podobné peníze a trochu zajímavější projev :-)


Peníze nejsou ani zdaleka podobné. Víceméně jediné, co odpadne ze seznamu shora, jsou ty vačky. Pak je to ale samotný kompresorový kit, spojka a nejlépe i brzdy.

Počítal jsem to a je to cca 80 vs 190. A to je docela rozdíl.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod MAXsport » 09 pro 2014, 06:06

Jasně, pokud počítáš třeba flyin miata supercharger kit tak to tak nějak vychází. Porovnával jsem to s cenou za budget build.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Gabriel » 09 pro 2014, 09:30

MAXsport píše:Jasně, pokud počítáš třeba flyin miata supercharger kit tak to tak nějak vychází. Porovnával jsem to s cenou za budget build.


A čistě pro zajímavost: Máš představu na kolik to vše vyjde při stavbě "svépomocí"? Případně odkud sehnat součástku nejdůležitější - samotný kompresor? Na miata.net se tuneři přiklánějí spíš ke kompresoru od Rotrexu než k tomu Mossu MP62.

Je to offtopic, ale snad mi to Olduc výměnou za budoucí graf z brzdy mé úpravy promine.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod AndrewG » 09 pro 2014, 09:56

tak mp62 zozenies na inzeratoch, dokonca aj v nasich koncinach, len tam je samozrejme kopa diy roboty....nemyslim si ale ze by si sa velmi vopchal pod 2000usd, ked retam ladenie, spojku, intercooler, kompresor, trubky(hadice)...
takisto by to chcelo komplet vyfuk k tomu a uz sme na inej sumicke(aj výkone)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod spoofan » 09 pro 2014, 11:39

Ted jsem videl komplet kit od moss za ~49tis Kc (ebay USA).
Cely kit asi 11tis mil, psal tam akorat, ze chybi nejake hadicky, ale jinak je to komplet vcetne map.

EDIT: http://www.ebay.com/itm/Miata-NC-Jackso ... 1441122829
Díly na MX-5 NA/NB

I am not into fake things - including boobs and wheels.
1.8 NA BRG + jedna lady + brap
spoofan
 
Příspěvky: 612
Registrován: 26 říj 2012, 14:55

Re: BBR 'Super 200' atmosférický kit

Příspěvekod Olduc » 10 pro 2014, 23:30

Koukám, že to máš vychytaný, sestudovaný a už v procesu.
Ahoj, čekal jsem, že se ozveš právě Ty, poněvadž jsem našel na fóru nějaké Tvoje příspěvky ohledně tohoto.
Mám zkušenost z mojí DUCATI 999 ohledně úpravy sání, výfuku a ECU. Zde tyto 3 komponenty dodává přímo továrna v rámci PERFORMANCE dílů, a tudíž je podle mě zaručeno to nejdůležitější, a to je celkové sladění všech komponentů ve fungující celek (mimochodem ECU se vyměňuje v tomto případě celá). I toto musí však udělat značkový servis, nebo odborník, poněvadž se musí nějak "resetovat" nějaká napětí v jiných ele.součástkách - neznám podrobnosti, ale nelze doma prostě vytáhnout origo ECU a nasadit tovární tuningovou a startovat.
Takže já osobně bych u mazdičky sázel na jednoho dodavatele všech komponentů, protože v dobré víře bych spoléhal, že to mají vychytané. Nakonec na stránkách BBR jsou popsány konkrétní instalace, většinou s měřením na brzdě před a po montáži. To se mi líbí.
O přeplňování jsem neuvažoval vůbec, protože si myslím, že origo motor (klika, ojnice, písty) by neměly dlouhou životnost a stavět nový motor nebudu, to mě přijde rozumné si rovnou koupit jiné auto stavěné a konstruované na větší výkon již z továrny.
Úprava od BBR mi přijde v rozumných mezích se zajímavým výsledkem.
Co mě hlavně Gabrieli zajímalo, jsou REÁLNÉ zkušenosti ze samotného provozu. Co jsem projížděl zahraniční servery, tak jsem z toho moc nevyčetl, v podstatě hlavně, že se ještě přiostří odezva od plynu, na druhou stranu, že je méně vyrovnaný volnoběh apod......
U Tebe mě docela zajímalo, že to chceš takto kombinovat, takže se ptám proč? Cena? Nebo máš jiné další informace o technických úrovních těchto komponentů. Mě by třeba zajímalo, jaká je skutečná materiálová kvalita těch vaček od BBR. Na sání a svodech se toho moc zkazit snad nedá, ECU snad mají vychytané. Já mám ted NC2, takže pružiny řešit nebudu. Proč chladič oleje? Teda ani nevím, zda NC2 ho má a jestli je to potřeba?
Když jsi už kolem toho tolik zjišťoval, nevíš jak to je s dodávkou od BBR? Zda si to můžeš poslat poštou? V tomto případě by mě zajímalo, jak je to se SW do řídící jednotky. To dostaneš na CD? Nebo je lepší si tam zajet to namontovat?
Olduc
 
Příspěvky: 8
Obrázky: 5
Registrován: 29 lis 2014, 11:25

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 128 návštevníků