E85 preplnanie

E85 preplnanie

Příspěvekod elektron » 26 říj 2014, 21:57

Jazdi/l niekto s preplnanim na e85? Robili ste nejake upravy okrem zmeny predstihu a zvysenia davky paliva ? (vymena palivoveho cerpadla,filtra alebo palivoveho vedenia)
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: E85 preplnanie

Příspěvekod Zed » 27 říj 2014, 09:56

Borgi a Zaplik jezdili na E85, co vím, tak žádny speciální úpravy navíc neprováděli, samozřejmě přizpůsobit jednotku je potřeba a pohlídal bych si origo vstřiky, nemusely by stíhat.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: E85 preplnanie

Příspěvekod buteo » 27 říj 2014, 13:34

Myslím, že dost zkušeností v tomto směru má člen štěpánp.
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: E85 preplnanie

Příspěvekod elektron » 27 říj 2014, 21:19

Dakujem za odpoved,aktualne vstrekovace zo supry (zelene 315ccm) idem nahradit z rx-8 (zlte 420ccm) , predzapal budem mat osetreny cez MS2.
Len som sa chcel uistit, ci je nutne este menit aj iny hardware.
Ak by mal niekto zaujem mozem posunut vstreky zo supry (su to vlastne najvacsie mozne pre NB, s ktorymi povodna ecu dokaze este mat stabilny volnobeh)
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: E85 preplnanie

Příspěvekod Stepan P » 27 říj 2014, 21:46

Pravděpodobně budeš potřebovat vstřiky...standard NB to možná utáhnout tak do 5-6 psi, pokud nemáš E-Cool. Pokud by jsi měl u E-Cool třeba 1000cc, tak by se dalo dostat na 10psi.

Další varianta - jít do 420cc vstřiků z RX8 a dostaneš se na 9-10psi.

Určitě je dobrý vyměnit palivovej filtr i čerpadlo. Nárůst spotřeby je cca. 30% při WOT.
Docela dobrej kalkulátor http://fuelinjectorclinic.com/flow-calculator

Já se dostal s power card a timing card skoro na 10psi. 420cc vstřiky z RX8, walbro 195, standardní FPR.

Ještě je varianta mít AFPR a zvýšit tlak paliva, ale to taky potřebuješ lepší čerpadlo.
http://miataturbo.wikidot.com/adjustabl ... -regulator

Edit: Vstřiky už máš, tak to bude v poho. Naplánoval bych na výměnu ten filtr a čerpadlo.
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: E85 preplnanie

Příspěvekod elektron » 27 říj 2014, 23:07

E-cool nastastie uz nemam, podla mna to je dost blbost - zmes pri pouziti jedneho resp. dvoch vstrekovacov priamo do sacieho potrubia a nie priamo pre kazdy valec nie je rozprasena rovnomerne pre vsetky spalovacie priestory. (aj pri pouziti velkeho 1000cc vstrekovaca)
Cital som na forach, ze palivove cerpadla na jednosmerny prud sa vplyvom E85 casto poskodia. Ja mam zatial povodne, s nedostatocnym tlakom v palivovej liste zatial problem nebol, uvidim po vymene za 420cc vstrekovace.
Kamaratovi sme v jeho turbo miate pouzili 380cc tiez z RX-8, pracuju max na 60-70% duty cycle (s benzinom) a tlaci cca 0,5 baru.

Jazdis stale na piggy-back karty, nebol problem s detonovanim? Mas v aute hotside alebo coldside?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: E85 preplnanie

Příspěvekod Stepan P » 28 říj 2014, 00:45

elektron píše:E-cool nastastie uz nemam, podla mna to je dost blbost - zmes pri pouziti jedneho resp. dvoch vstrekovacov priamo do sacieho potrubia a nie priamo pre kazdy valec nie je rozprasena rovnomerne pre vsetky spalovacie priestory. (aj pri pouziti velkeho 1000cc vstrekovaca)

Toť otázka...FFS tohle řešili a ten rozprašovací prostor podle toho upravovali. Ale proudění se určitě bude měnit podle jeho rychlosti, takže to nebude 100% stále stejný.

elektron píše:Cital som na forach, ze palivove cerpadla na jednosmerny prud sa vplyvom E85 casto poskodia. Ja mam zatial povodne, s nedostatocnym tlakom v palivovej liste zatial problem nebol, uvidim po vymene za 420cc vstrekovace.
Kamaratovi sme v jeho turbo miate pouzili 380cc tiez z RX-8, pracuju max na 60-70% duty cycle (s benzinom) a tlaci cca 0,5 baru.

Už jsem na to walbro 190 najel asi 25000 km a běží, ale budu dávat DW300, který má E85 ve specifikaci.
Ten tlak na 380cc tak nějak vychází. Dáš E85, malinko přifoukneš a budeš se blížit k 90% dc.

elektron píše:Jazdis stale na piggy-back karty, nebol problem s detonovanim? Mas v aute hotside alebo coldside?

Ještě mám stále piggy-back karty a je to hotside bez IC. Používám oblbovák na MAF, aby vstřiky ECU zvládala. Díky tomu je to flex fuel a když "náhodou" není E85, tak v poho jedu dál.
Mám separátně udělanej knock sensor, podle kterýho se to dá krásně doladit. Samozřejmě tam nějakej "retard" je :D ...většinou v létě.
Pro kontrolu jsem pak dodělal sensor tlaku paliva a nad 10psi je vidět, jak to dělá neplechu a E85 se jaksi nedostává.
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků