Podvozek V-MAXX

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Zed » 24 zář 2014, 08:19

Nene, není to ironie, jen jsem to upřesnil na boční náklony, kde stabík fakt pomůže. Mi přišlo, že se bavíte o náklonech obecně (Otatoy), což v přímým směru samozřejmě stabík neovlivní, tam je to jen o pružinách - s tvrším pérem nedochází k takovejm přenosům váhy mezi předkem a zadkem, takže auto je víc nekompromisní, s měkčím zase naopak pocitově zábavnější skrz náklony a větší komunikativnost.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod buteo » 24 zář 2014, 15:15

Jj, viděl bych to podobně. Akorát pro úplnost dodávám, že ten handling komplikuje ještě mnoho dalších vlivů jako tlumení,gumy,geoška .... Ach jo,kdo se v tom má vyznat? Ale už soudruh Lenin říkal : učit se,učit se,učit se!!!
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků