Ještě bych sem přihodil kit od IL (podobný jako JR):
http://ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=4029&oid=1305&depth=4&page=0&count=6&PHPSESSID=4cde5bdec75c7fe46a5d462478070f05Zvažoval jsem buď ten, nebo AutoExe. IL tvrdí 7 koní nárůst, což by docela i ospravedlňovalo tu vysokou cenu, kdyby to byla pravda.

Design se mi každopádně líbí, i když vím, že minimálně ze začátku byly problémy s kvalitou (praskal plast u úchytů apod.). U AutoExe jsem nikdy nenašel žádný graf a sám jsem to netestoval (ostatně podobně "velké" nárůsty jsou stejně těžko měřitelné vzhledem k odchylkám měření...), ale určitě můžu pochválit skvělý zvuk.
Dřív jsem měl ještě Apexi (
http://ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=5421&oid=1305&depth=4&page=0&count=6&PHPSESSID=4cde5bdec75c7fe46a5d462478070f05), které je ale vyloženě špatně řešené (umístěno těsně nad svody, u EU NB se dotýká s nádržkou na odstřikovače). Na volnoběh trochu "pískalo", zvuk byl celkem fajn, pocitově měl motor malinko lepší odezvu. Kvalita filtru jako takového se zdála být velice dobrá, dokonce by měl i podle testů výborně filtrovat a zároveň mít dobrou propustnost s tím, že je podobně jako KN čistitelný a opakovaně použitelný, ale přitom pracuje na sucho (bez impregnace oleje a možnosti zanášení všeho za filtrem...). Kit jako takový ale nepůsobil nejkvalitněji ani nejpromyšleněji. Bylo třeba například dodat další podložky, jinak člověk dotáhl šroub až skrz stěnu MAF, což moc nepotěší. Šrouby byly měkké jako máslo (horší jsem asi nezažil). Filtr jako takový tedy doporučit můžu, ale kit, byť nestojí moc, spíše ne. Filtr by se dal použít do nějakého DIY řešení, třeba na způsob AutoExe...