Ponúkam coolant reroute kitA) pre motory so spínačom ventilátora na prednej strane motora (NA 1.6)
B) pre motory bez spínača na prednej strane motora (všetky ostatné)
C) bez veľkej záslepky (ak dáte dole celú prírubu - ktorýkoľvek motor)
Cena kitu je 89€ + voliteľné diely:
+ Kia krytku termostatu za 22€ (potrebujete ak nemáte motor 1.6 NA alebo kryt termostatu z neho)
+ Gates hadica za 23€ + 5€ k pošte (jeden kus zozadu dopredu, ak nechcete robiť vlastný spoj)
+ termostat Motorad High flow z nereze 12€
Je možnosť vybrať si adaptér s pridaným závitom 1/8" NPT pre druhý senzor budíku teploty alebo adaptér bez vývodu kúrenia.
Doprava je 3€ Slovensko, 5€ Česko. Pri platbe dobierkou je to + 1€ k cene pošty.
Mám aj
EGR záslepky za 12€, pasujú na všetky 1989-2005 s EGR.
Pomôcka - motor so spínačom vyzerá takto
http://diy.icydesigns.com/i/368-p2.jpgZmontovaná príruba a zaslepená diera takto
http://s2.postimg.org/i897et0vt/30mm_freeze_plug.jpgObsahuje:- adaptér na termostat (voliteľne prídavný závit na budík, príp. bez výstupu na kúrenie)
- záslepka na prednú prírubu (okrem kitu C)
- v prípade C kitu 30 mm záslepka na motor a držiak záslepky
- nátrubok na hadicu s O-krúžkom
- tesnenia pod prírubu termostatu
- záslepka M16 x 1.5 na prírubu termostatu
- dve skrutky M8
- matica na odstránenie závitovej tyčky
- medená podložka pod senzor
- bez reroute
- s reroute
Výhody riešenia so spacerom:- stačí natiahnuť hadicu od zadnej strany motora do chladiča
- nemusíte meniť ani presúvať žiadne káble a senzory
- zachováte funkčné kúrenie (zaslepiť ani vyvádzať kúrenie do chladiča sa neodporúča)
Upozornenie: ak neviete, do čoho idete, zistite si dopredu potrebné informácie o montáži reroute na vaše auto. Nebudem v žiadnom prípade zodpovedný za prípadné komplikácie (napr. napasovanie hadíc, EGR trubka atď).Viac info môžete nájsť tu:http://coolant-reroute.com/viewtopic.php?f=19&t=1141&p=59983#p59983