Jestli se ti netočí ani ten šroub... tak nepočítej s tím, že to bude jednoduchá oprava Ten šroub je přímo v klice zašroubovaný => asi se ti vyšrouboval, vyklepal klínek a poškodila klika... Každopádně s motorem už netočit, sundat rozvody a podívat se co se stalo a v jakém stavu je hlavně ta klika. Řemenici mám taky, ale NA a NB má jiné řemenice
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Tak chlapi, treba mi novu remenicu, ten kajlik do toho a cez vikend sa to rozobere a skontroluje sa kluka... potom by som Vam napisal kto by co mal za diely.... lebo original su to nehorazne palky. Mam inak 1,6 93 85kw NA. Nahodou neviete o nejakom lacnom motore momentalne?
tak ako povedal na videu, nemusi byť vždy kluka ohnuta alebo čo vlastne hentej je, že to stále nie je rovné a "vlní" sa tá remenica. určite to treba najprv skúsiť podľa mňa takto opraviť, ak to nebude dobré tak potom riešiť výmenu kľuky. možno to opravíš a bude to ako nové, možno to opravíš a zistíš že sa to bude vlniť a bude to nepojazdne....Ale počkaj, až sa k tomu vyjadria skúsenejší
Tak je to presne ta zavada ako na videu.... teraz rozmyslam ci sa mi to oplati zalepit, pripadne vypilit drazku pre vacsi kajlik. Alebo mam riesit novy motor, kedze menit kluku aj so vsetkymi loziskami sa neoplati... Co navrhujete vy ??