IvanGS - moje nová láska NBFL

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod IvanGS » 15 dub 2014, 17:50

Kulový, jsem detailer co si to koupil, nastudoval a do vlastní práce se ještě nepustil. Teda s vyjímkou přípravků na mytí, kůži, sedadla a střechu, interiér jsem s tím dělal jednou a kola speciální pastou taky, byla to pakárna a následná péče byla stejně pracná. No a konzervace proti soli mne nezajímá, páč s Hirošimou v zimě nejezdím... Ale jestli s tím máš zkušenost, můžeš si k nám udělat výlet a poradit mi jak na to :D .
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod hava » 15 dub 2014, 19:57

To je dobry :D Zas takovej znalec, ze bych mohl radit nejsem. A uprime me sere delat i svoje auto :D
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod IvanGS » 28 dub 2014, 11:06

Včera po obědě jsem vytáhl Majdu, donutil souseda chcípnout sekačku a nastartovat Morgana a jeli jsme se projet. V Morganu občas chytly saze, jeli jsme svižně. Většinu času jsem jel první a zatáčka nezatáčka, Morgan seděl jako přibitý a nenaklonil se snad ani o milimetr, potřeboval ale "okruhově" hladkou silnici. Martin pak říkal, že z kruháče ve Vamberku na výpadovce na Rychnov Morgan nestíhal, přestože se prý snažil (zmenšoval se v zrcátku dost rychle:-)) a já jel ve dvou, pak ale vyšlo najevo, že já měl trojku a čtyřku vytočenou hodně přes 6000 a on jen někde na 4000, takže stejně nic nevíme... Musíme udělat objektivní pokus, Morgan má sice "jen" Forda 1.6, ale je o 1-2 metráky lehčí...
Ujasnil jsem si jednu věc - když jedu např. na čtyřku 60 km/h a chci na tu čtyřku max. zrychlit (jsem prostě na řazení stále líný, deformace z TDI), mohu:
a) přidat plný plyn a čekat
b) přidávat plyn co nejvíc, ale postupně, aby šel motor do otáček současně s plynem
Přijde mi, že auto zrychluje výrazně rychleji (aspoň zpočátku, cca do 5000 ot.) v případě varianty B, myslel jsem, že elektronický management se u moderních aut o optimální průběh postará lépe než řidič a bude lepší dát prostě plyn na podlahu, ale NBFL asi není tak moderní auto - naštěstí...:-).
A taky mi došlo, že auto je třeba prohnat, vypálit svíčky apod. Po dvou víkendech na motorkách mi Majda přišla líná, ale postupně jela čím dál líp... :D
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod MAXsport » 28 dub 2014, 12:51

c) podřadit na dvojku a plnej ;)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod IvanGS » 28 dub 2014, 13:10

Já vím, ale jak jsem psal:
- degenerován načipovanou turbonaftou, jsem líný řadit - ale fakt se lepším :D
- občas nepotřebuji zrychlit tak, že bych podřadil, ale stačí na stávající rychlostní stupeň a v tom případě, viz. výše, je lepší postupné přidávání plynu než na plyn tupě dupnout. Ono podřazení taky nějakou chvilku zabere a může nastat situace, kdy je to lepší bez něj.
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod hava » 28 dub 2014, 13:24

Právě to podřazování je to krásný... A ty se o to takhle ochuzuješ...
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod Jr. » 28 dub 2014, 16:29

Meziplyn naučí to tam kopat velmi rychle ;). Ani dvojspojka by nestíhala :D. Ne, fakt je to radost, když to bez škubnutí dostaneš ze 4 na 2 a trošku toho lenocha přivedeš k životu:).
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod IvanGS » 28 dub 2014, 21:06

Já vím, ale naposledy jsem musel řadit v mládí na motokáře a v bugině. TDI to moc nepotřebuje, motorka také ne, skůtr C1 už vůbec a V8 v Porsche 928 táhnul jako sv..a od volnoběhu na cokoliv zařazeného. Rychlé řazení prostě není má silná stránka, ale makám na tom, nejprve ale musím přeprogramovat do řadícího režimu mozek :D.
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod MAXsport » 28 dub 2014, 22:09

mě se teda nikdy nestalo, že by 4 kvalt byl rychlejší než plnej na 3 i s podřazením :) jezdi s meziplynem, pak si zvykneš. Osobně si nedokážu představit, že bych podřadil bez meziplynu.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: IvanGS - moje nová láska NBFL

Příspěvekod hava » 29 dub 2014, 07:01

Tak tak. Navíc bez brždění je to fakt hračka, to se naučí každej. Jen to chce zkoušet ;) A to ja mám sebe za hroznýho antitalenta, a v mazdě stačí jen tak lehce ťuknout do plynu a hned se vytáčí...
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků