Drobnosti ke zvýšení výkonu

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod MAXsport » 11 dub 2014, 15:23

Ono to zvýšení výkonu nebude tak jak si možná všichni myslíte, to, že vám garantují 10% navíc na brzdě nemusí znamenat vůbec nic, jelikož výsledek se dá dost jednodušše "poladit". A když tam příjdeš s cizím grafem tak to samozřejmě nevezmou :-)

Jenom aby se pak někdo nedivil, že dal 40tis za výfuk a k tomu papírových 170HP :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod kousmen » 11 dub 2014, 15:47

No hlavně odepsali, že nárůst do 10%, takže to může být i 0,5%. :lol: Ale zrovna u AMA jsou docela vyhlášení, takže bych nárůstu věřil, jenom jak říkáš. Prostě nemít příliš růžový brýle.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod cavan » 12 dub 2014, 07:17

Spolupracovnik co robil do poslednej chvile v K1 (attack) az kym ju nezavreli hovoril ze do AMA davali robit vyfuky aj na ich auta ale ze radsej im oni dali navrh ako to ma byt.. Inak si ich chvalili ze robotu robili velmi kvalitnu a peknu.. Ale to bolo pred par rokmi takze verim ze veci sa odvtedy este zlepsili.. A k tomu vykonu.. Este raz pisem ze kamos mal seriu 286k a teraz ma 311, takze kazdy si moze spocitat percentualny narast.. ;)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 12 dub 2014, 23:00

Kousmen - je mi 53 roků a pokud opravdu něco nemám, tak růžové brýle. A k drahému výfuku na sériový motor - proč ne? Až budu stavět závodní auto, bude se výfukem asi končit, to máš pravdu. Ale tady se píše o jednoduchých věcech, ne přestavbě. A jestli výfuk přidá sériovému autu 3-14 koní, proč by to nemělo smysl? A hlavní důvod - tyhle úvahy a úpravy mne baví a o co jde jiného než o zábavu. Někoho baví úpravy podvozku, někoho namontování 150 LEDek v interiéru, někoho zástavba kompresoru, někoho boj za každé ušetřené kilo a mě "drobnosti ke zvýšení výkonu":-).
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod LordJames » 12 dub 2014, 23:46

To asi bylo mysleno spis tak, aby od toho clovek necekal moc...marketing dneska vladne..."zlepseni az o 99%"..."9/10 zen bylo spokojeno"...o AMA jsem se nijak nezajimal a ani necetl vsechno, co tu o nich padlo. Ale az tu bude mit nekdo zdejsi AMA vyfuk s brzdou pred a po a uvidim, ze to bude stat za ty penize, tak nad tim zacnu premyslet. Zatim mi staci BBK catback od IL a decat trubka, ktere aspon podle mych pocitu presunuly krapitek vykonu do zabavnejsiho rozsahu otacek a zbytek penez naleju do nadrze. Takovehle debaty, kdy si navzajem lehce vjizdime do vlasu stejne moc smysl nemaji...zadne dve auta nejsou stejna, stejne tak jako jejich majitele, kazdy ma jine cenove rozpeti. Pak to stejne dopadne tak, ze se sjedeme na srazu, navzajem si rekneme "mas to pekny" a v prvnim kopci si spolecne povzdychneme, ze to nejede...stejne tak jako se hned v prvni zatacce vsichni usmejeme. Takze zaver - mejste se radi a budte radi, ze mate s kym vyjizdet...ne jako ja :-D
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod spoofan » 13 dub 2014, 00:20

Padl tu celkem zajimavy napad. Pokud nekdo pujde do komplet vyfuku od AMA, byl by ochoten jit na brzdu pred a po? Mohlo by to byt celkem zajimave zjisteni.
Díly na MX-5 NA/NB

I am not into fake things - including boobs and wheels.
1.8 NA BRG + jedna lady + brap
spoofan
 
Příspěvky: 612
Registrován: 26 říj 2012, 14:55

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod LordJames » 13 dub 2014, 00:25

Znova pripominam, ze jsem tu o AMA neprecetl vsechno, takze nevim, jak to tam chodi, ale myslim si, ze za ty penize a s tou garanci narustu vykonu by ta brzda mela byt v cene
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod kousmen » 13 dub 2014, 10:05

Ivan: Rozumím. Jenom si říkám, že výfuk na zakázku se dělá kvůli přesnýmu doladění k motoru. Ale máš pravdu, že nic špatnýho to není ani u série. Každopádně když bych to chtěl na zakázku, tedy na to přesný nakonfigurování k upravenýmu motoru, taky bych nejspíš volil taky AMA, ikdyž předpokládám, že bych při nějaké snaze mohl najít i další adepty. U série bych si ale bohatě vystačil s tím, co se dá snadno pořídit od renomovaných výrobců v téhle oblasti.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 13 dub 2014, 17:49

Tak to si rozumíme. S brzdou to je tak, že pokud se pro AMA rozhodnu, chtěl bych to odbrzdit před i po přímo u nich, popř. tam, kde auta brzdí a výsledky respektují. Mám kamaráda, který dělá závodní motory do bugin a motorek, sám závodil, má brzdu na motorky a snad se o nějaké informace podělí.
AMA je ale zatím potenciální dodavatel, kterého považuji za profesionálního, s velkými zkušenostmi a odvádějícího kvalitní práci, takový dojem z nich zatím mám, ale rozhodnutí může trvat několik měsíců, kdy budu shánět další informace a reference i na jiné firmy. Dělám to tak běžně a konečná volba se obvykle ukáže jako správná...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod LordJames » 13 dub 2014, 19:57

Hlavne kdyz tu porad dokola zazniva "vyfuk na miru" - vyfuk od Racing Beat a podobnych znacek, ktere se ve svete miat uz nejakou dobu pohybuji jsou (aspon dle me, kdyztak me nebijte) taky vyfuky na miru pro konkretni typ miaty. A najde se na ne mnohonasobne vic referenci, klipu se zvukovymy projevy a tak...druha vec je ta homologace,no. Ta homologace u AMA funguje jak? Kdyz je to "vyfuk na miru", znamena to, ze nechavaji homologovat kazdy kus zvlast?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků