Podvozek V-MAXX

Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Jr. » 09 dub 2014, 00:52

Jsou nějaké zkušenosti?

Moc jsem tu o něm nenašel. Snad jen, že ho vlastní George.

Zahraniční fóra jsou "plná" názorů, že je to podvozek pohodlnější a vlastnostma lepší, než TA Technix/Raceland. Jde mi jen o to, jestli tenhle názor může někdo zdejší potvrdit/vyvrátit :). Přecijen česká silnice je trochu jiné měřítko, než kalifornská dálnice.

Nečekám, že by měl fungovat jako štelováky za 30, ale úplně se mi nechce podstoupit ta varianta né moc fungujícího TA Technix. Zároveň ale nechci vyhodit o 5 tisíc víc za produkt s jiným logem ;).

Radek
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Pavel260 » 10 dub 2014, 19:07

já myslím že ho má i winnie
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Winie » 11 dub 2014, 10:47

pavle winnie ho nemá, ale winie ho má :lol:
Moje zkušenost je asi taková, že je to lepší nez TA technix a jom a podobny veci. Ale zalezi co od toho očekáváš. Pokud s tim budeš jezdit tak nějak normálně tak je v pohode. hezky tlumi a neodskakuje. Na kvalitní silnici funguje dobře. Ale jakmile ho budeš drtit po horší okresce, tak už to nezvládne. Při jedný z mojich posledních jízd sem ho utavil po 50km na rozbitých okreskách ve zdejších kopcích. Přehřál se olej a auto se houpalo jak nějakej americkej parník. Takže sem u první hospody zastavil. Dal si pití a nechal to asi hodinu chladnout. Pak sem se otočil k domovu a normálnějším tempem dojel do garáže. Po vychladnutí už zas fungoval normálně. Takže u mě je podvozek opět na seznamu co koupit novýho protože mi už nestačí
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Jr. » 11 dub 2014, 11:40

Díky za reakci! Teď si ještě ujasnit, co je rozbitější okreska :D. Těch pěkných znám totiž jen velmi málo, takže bych byl asi nešťastnej, se obávám :). Chci podvozek hlavně kvůli okruhům, ale zároveň nechci, aby mě to nechalo někde ve štychu, až pojedu takhle na výlet mnoho mnoho km od domova :).

Tohle je neštěstí :). Potřeboval bych najít nějakou zlatou střední cestu do 15ti tisíc :D. Asi ale budu muset šetřit na pořádnej...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Winie » 11 dub 2014, 12:56

hele tohle byli hodne rozbity okresky. 3ti trida a jeste dost hrozná. Dřív se mi to nepodařilo ho utavit, ale jel sem fakt pilu s tim ze sem občas i minul apex a vzal to mimo silnici. Ale na seriozni jezdeni na okruhu to podvozek rozhodne neni. Chybi mu nastaveni tuhosti a neni moznost si vybrat spring rate.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod LordJames » 11 dub 2014, 13:33

Ohledne nastaveni tuhosti - nezapominejte, ze existuje taky verze extreme, ktera to ma.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod kousmen » 11 dub 2014, 14:24

Jestli hledáš do patnácti, tak si rovnou počkej a našetři těch dvacet. Tam ty podvozky už za něco stojí a nedokážu si představit, že by se vůbec unavily. Mám BC a když jsem jel mimo obydlený oblasti asi 200km v kuse prasácky, tak jsem za celou dobu nepocítil změnu a všechno fungovalo i na těch vymlácenějších cestách. Když jsem ještě snížil, odlehčil a přitvrdil, tak už to na nerovnostech bylo horší, ale lidi s těma levnýma to dokážou nazvat jako supr. Prostě jsou kolem pěti tisíc blbosti na snížení pro vzhled a funguje to na rovné silnici a fungující podvozky jsou kolem té dvacítky...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Zed » 11 dub 2014, 14:33

Kousmen to napsal za mě, naprostej souhlas. Nemá smysl kupovat nic pod 15, pokud to chceš používat a ne jen popojíždět po marketech. Pošetřil bych radši..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Jr. » 11 dub 2014, 14:34

Díky za názory kluci. Je mi jasné, že tyhle všeobecné rady už tu určitě někde budou, tak se snad nebude zbytek zlobit :). Mě šlo hlavně o ten V-MAXX.

Pořád mi hlavou vrtají ty snížené Bilsteiny B8 s nějakýma pružinama, ale štve mě, že vlastně nevím, jak moc to chci dostat dolu a hlavně jak tvrdé to chci mít. Druhá věc je, že bych musel koupit i to horní uložení z NB, jelikož pro NA se B8 nedělají.

Holt teda budu ještě pokoušet sériovej offroad podvozek. Příjde mi zábavnej, ale na zajíždění rychlých časů to opravdu není. BC/HSD to zatím rozhodně vyhrávají, i když se na ně dostane třeba až v zimě/příští rok.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Winie » 14 dub 2014, 09:21

James: nezapominam ze je i ten nastavitelnej, ale stoji tolik, ze už radši pořídím konkurenci
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků