Drobnosti ke zvýšení výkonu

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod PetrH » 09 dub 2014, 19:45

Jj, ceny sedi, me nabidli stredni + koncovy singl dil za 340€ (duplex udajne neni idealni pri pozadavku na co nejvyssi zvyseni vykonu).
Svody mi take nenacenili, ale uz jsem to poptal :)
Uživatelský avatar
PetrH
 
Příspěvky: 280
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 13:33
Bydliště: Plzen

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Zed » 09 dub 2014, 20:43

To už je zralý na nějakou skupinovou slevu, když to všeci poptáváte...
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 10 dub 2014, 09:12

Tak bohužel v ceně nebyly svody, ty to komplikují, kromě 480 euro je třeba tam auto nechat 8-10 dnů. Šablony a přípravky zřejmě nemají, ani se nedivím, jejich zhotovení na všechny možné typy aut by museli věnovat tolik času, energie i peněz, že se to nevyplatí. Na druhou stranu myslím, že mají zkušenosti, podle stránek dělají hodně výfuků na závodní auta a tam musí vývoji věnovat dost času, takže asi vědí co dělají, nikdo jim nedá závoďáka jen aby výfuk dobře vypadal a měl pěkný zvuk...

Takže dilema - stojí nárůst krouťáku + výkonu až o 15%, lepší zvuk, znatelná úspora hmotnosti a profesionální, nerezový výfukový systém při zachování emisních předpisů za 1400 Euro a 10 dnů bez auta?

Nebo se dají ověřené svody koupit levněji jinde? Když tak poraďte.

Nebo se na svody úplně vykašlat, ušetřit 500 Euro, smířit se s menším nárůstem výkonu a udělat si 3-denní výlet na Slovensko?

A ještě jinak - víte o jiném zdroji kompletních, kvalitních a ověřených výfukových systémů se zaručeným nárůstem výkonu?
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod PetrH » 10 dub 2014, 09:23

Naprosto stejny pripad u me. :lol: :)
Taky se mi nechce jet z Plzne az na Slovensko, zpatky busem nebo vlakem a za 10 dni to absolvovat znova.
Jeste bych zkousnul, kdybych tam prijel, oni to meli pripraveny, namontovali to a ten samy den zas zpatky....

Ja nejsem moc priznivcem tuningu, chci mit auto v originalnim stavu (jediny co jsem vymenil bylo K&N sani) a libi se mi moznost bez zasahu do motoru zvednout vykon o 10%.
Bohuzel jsem v Cechach na podobneho vyrobce nenarazil...
Naposledy upravil PetrH dne 10 dub 2014, 13:29, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
PetrH
 
Příspěvky: 280
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 13:33
Bydliště: Plzen

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod cavan » 10 dub 2014, 09:48

EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 10 dub 2014, 11:24

PetrH - termín není ideální, na druhou stranu se nedá očekávat, že člověk najde takovou firmu poblíž bydliště a spousta lidí dělá na autě takové úpravy, že auto je nepojízdné mnohem déle a najezdí kvůli tomu stejné km a stráví víc času. Pokud by šlo o to auto tam dovézt a pak si pro něj zase dojet, zkousnul bych to, za pár měsíců si na to ani nevzpomenu a budu mít Mazdu s možná jedním z nejlepších dostupných výfukových systémů.
Spíš uvažuji, jestli se mi chce dát do toho i s cestami 40 tisíc. Ale kola, která jsem teď kupoval, taky nebyla levná, výsledek je příjemný ale tohle vypadá že by mohlo být znát o dost víc, navíc si chci Majdu nechat a vylepšovat, tímhle by se "spláchla" podstatná část úprav...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod whisper » 10 dub 2014, 13:12

Mohli by sme sa asi dohodnúť, koľko z nás by chcelo do AMA ísť kvôli výfuku a naozaj si skúsiť vybaviť zľavu... :arrow: viewtopic.php?f=58&t=2523
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod MAXsport » 10 dub 2014, 13:36

Trošku otázka mimo, ale nebylo by lepší za 1400E udělat zástavbu kompresoru i s laditelnou jednotkou?

Krouťák naprosto jinde, výkon taky, zábava taky větší.

Dát 1400E za komplet výfuk mi připadá jako dobrá volba třeba u Porsche nebo jinýho auta u kterýho už koně jsou.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod whisper » 10 dub 2014, 13:43

To hej, 480 € len za zvody pre obyčajný motor na street použitie je slušná pálka - u mňa som veľmi na výber nemal, keďže som ich potreboval kvôli turbu, ale na atmosféru je to na zváženie...
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod PetrH » 10 dub 2014, 14:02

Ja osobne chci co nejmin zasahovat do originalniho nastaveni auta. Vyfuk beru spis jako vymenu dilu za novy :)
Navic projit na STK s kompresorem bude mnohem tezsi nez s nerez vyfukem a uz se mi nechce "domlouvat" technickou dopredu ;)
Uživatelský avatar
PetrH
 
Příspěvky: 280
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 13:33
Bydliště: Plzen

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků