vojtiiisek píše:Bohůžel nezbyl čas a kámoš u kterýho jsem to dělal musel do práce Ale zjistil jsem že na diffu se s PPF nedá pohnout, za to na převodovce místo je(viz obrázek, není to moje auto ale z googlu) Podle počasí se na to vrhnu, teď je hnusně a přes týden stejně není čas
1MB1 píše:vojtiiisek píše:Bohůžel nezbyl čas a kámoš u kterýho jsem to dělal musel do práce Ale zjistil jsem že na diffu se s PPF nedá pohnout, za to na převodovce místo je(viz obrázek, není to moje auto ale z googlu) Podle počasí se na to vrhnu, teď je hnusně a přes týden stejně není čas
Když se na to chystáš, tak máš asi už nějaký hodnoty podle kterých se má PPF vycentrovat, viď? Mám pocit, že jsem četl něco o povolení ppf vůči převodovce, nadzvednutí převodovky heverem (o kolik a vůči čemu to měřit?) a pak utažení.
vojtiiisek píše:1MB1 píše:vojtiiisek píše:Bohůžel nezbyl čas a kámoš u kterýho jsem to dělal musel do práce Ale zjistil jsem že na diffu se s PPF nedá pohnout, za to na převodovce místo je(viz obrázek, není to moje auto ale z googlu) Podle počasí se na to vrhnu, teď je hnusně a přes týden stejně není čas
Když se na to chystáš, tak máš asi už nějaký hodnoty podle kterých se má PPF vycentrovat, viď? Mám pocit, že jsem četl něco o povolení ppf vůči převodovce, nadzvednutí převodovky heverem (o kolik a vůči čemu to měřit?) a pak utažení.
Bohuzel mam pouze hodnoty na dotazeni sroubu, jinak budu zkouset pokus omyl:D vic uz to posrat stejne nejde. Bud zvuk zmizi nebo tam porad bude
1MB1 píše:A mám ještě jeden update k problému, cituju z jinýho fóra:
"On the 1.6L Mk1's this is almost certainly transimission noise generated due to the slightly worn tolerances between individual gears/spacers. The noise is transmitted along the driveshaft to the rear diff where it can be heard as a metalic "rushing", "buzzing" sound. In the case of my 1.6L this got rapidly worse after going FI to the point where I didn't like driving it (worst IIRC between 2500 and 3000rpm during light deceleration).
Mazda recognised this as a problem and in the early days would replace gear sets (as some were worse than others, lets say all the gears were at the 'looser' end of the tolerances), but resolved the problem on 1.8L mk1s by incuding a rubberised companion flange (damper) between the rear diff and the drive shaft. See here http://www.miata.net/garage/diffguide/index.html"
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 172 návštevníků