od radep » 04 bře 2014, 22:26
Vrtané, případně vrtané a drážkované jsou úplně zbytečné... je to jenom o vzhledu prakticky. Určitě nekupuješ kotouče na okruhy (kde to vrtání má třebas nějaké opodstatnění, ale spíše ne). Vrtání to ještě zhoršuje tím, že je možnost prasknutí...
Šel bych cestou čistých kotoučů, případně mírného drážkování. Já se rozhodl pro to druhé - jemné drážky zlepšují brždění (odvádějí plyny a bordel a zaručují rovnoměrnější sjíždění destiček). Konkrétně EBC USR.
Když jde o cenu tak je lépe koupit jednoduché kotouče, levnější a více peněz dát raději do destiček... Destičky jsou mnohem důležitější než kotouč.
btw. "zkroutí" se jakýkoliv kotouč při špatném způsobu brždění...
Brzdy EBC USR + destičky Hawk + hadice Fischer a jsem naprosto spokojený

NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)