Drobnosti ke zvýšení výkonu

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Otatoy » 02 bře 2014, 21:01

George píše:otatoy: ten ocelovej kufr neni dvakrát lehkej... dá se na něm ušetřit cca 3-4 kg myslim a cenově to neni zas tak špatný, viz nabídka ADiXe v jinym vláknu. Timhle přístupem, že kvuli 2kg nemá cenu nic dělat to auto neodlehčíš vůbec. Já mám interiér komplet nastrojenej (resp. měl jsem, když jsem to vážil) a mám dole víc jak víc jak 100kg


Wow 100kg?! Tak to bych nečekal ani ve snu! To musí bejt rozhodně znát.. Tak já už teda mlčim :)

Docela by mě zajímalo co všechno si vyházel.. Moje NB mám i jako daily, navíc s ní nejezdím sám, takže interiér rubat nebudu..
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod elektron » 02 bře 2014, 23:02

IvanGS píše:skhaluz - nejde o peníze, za auto samotné jsem dal 2x víc penz než většina ostatních jen kvůli nájezdu a stavu nového auta ale právě proto a taky protože předchozím majitelem byl známý zpěvák, ho chci zachovat v původním stavu, jen zkusit, jestli by tyhle vratné drobnosti trochu neprospěly výkonu, o lehkých kolech vím, rozhoduji mezi OZ Ultraleggera a Alleggerita, ale o tom píšu v jiném vláknu. Vím, že lidé do takových drobností investují a ptám se, jestli opravdu pomohou. Třeba s katalyzátorem a KN mám na několika motocyklech BMW zkušenost, že lépe táhnou odspodu ale vršek malinko ztratil, u té motorky to vítám, u Mazdy nevím... Pokud je to jen o dobrém pocitu, vykašlu se na to.


Pocuj a neprezradis nam, ktory znamy spevak to bol ?

Ja typujem Roda -

http://www.youtube.com/watch?v=Hphwfq1wLJs
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod LordJames » 02 bře 2014, 23:21

K tomu vyndani katu - spis se tu psalo (a ja se k tomu pridavam), ze auto lip tahne nahore, ale odspodu je to horsi. K&N vlozka u me byla docela znat, ikdyz je pravda, ze ja pri vymene i vrtal airbox, takze to bude asi efekt obojiho najednou. Navic filtr, kterej se vycisti a je jako novej neni zadnej peniz navic v porovnani s tim, ze papirak budete platit porad dokola (a s vrtanym airboxem by to bylo jeste castejsi :-D)
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Vavris » 03 bře 2014, 10:24

otatoy: bez čidla klepání je 100 oktan jen vyhazování peněz. Možná sem tam vzít 2 nádrže na pročištění, ale jinak jsem jezdil furt na 95 z globusu a jak holka pelášila :lol:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Otatoy » 03 bře 2014, 12:26

Vavris píše:otatoy: bez čidla klepání je 100 oktan jen vyhazování peněz. Možná sem tam vzít 2 nádrže na pročištění, ale jinak jsem jezdil furt na 95 z globusu a jak holka pelášila :lol:


U nás stojí jen o 1kč víc, než 95, což je zanedbatelenej rozdíl. Beru ho, protože motor po něm údajně bývá čistší a protože nemám rád biosložku ;)
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Vavris » 03 bře 2014, 12:45

tak při takovém rozdílu to je pohcopitelné...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 03 bře 2014, 13:30

Elektron - no myslím že ho většina lidí zná, já na jeho písničkách vyrůstal, hledej v galerii:-)
MAXsport - nepotřebuji lepivé gumy, účinnější brzdy či jiný podvozek, chtěl bych zlepšit dynamiku auta jednoduchými, rychlými prostředky nazasahujícími do původnosti auta, lehká kola, sání(mám zatím jen KN vložku) a výfukový systém jsou pro mne snesitelné, stejně jako svíčky a kabely (pokud by pomohly) nebo snížení hmotnosti, tam mne ale toho moc nenapadá kromě katalyzátoru, nádobky s uhlím, lehčí baterky, lehčí rezervy, rozhodně nechci vybagrovat el.stahování oken ani trhat koberce, klimu nemám a oblouky za sedadlem či spoilery co na autě jsou, si objednal výše uvedený první majitel spolu s novým autem a chci to tak nechat. Vyšší výkon/krouťák/dynamiku chci jen takové, jaké dosáhnu podobnými jednoduchými prostředky, nemám konkrétní výkonový cíl, prostě takovou drobnou "optimalizaci" stávajícího auta:-).
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod MAXsport » 03 bře 2014, 17:42

Já tě chápu, jenže za výfuk a sání dáš určitou sumu a jestli chceš, aby to mělo nějaký význam, tak budeš muset pořídit i externí jednotku, což je dalších nejméně 10tis.+montáž+nalazení+brzda, výsledek je třeba 170hp (odhadem, nemám zkušenost), celkově v tom budeš za 35tis a stejně to nebude žádné porno.

Oproti tomu, koupíš kvalitní lepivý gumy za 12tis., destičky+kotouče za 6tis., geometrie 1tis. a to auto bude zábavnější, hravější a určitě si to víc užiješ než 170hp.

Rozumíš kam tím mířím? :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod George » 03 bře 2014, 18:26

Otatoy píše:
George píše:otatoy: ten ocelovej kufr neni dvakrát lehkej... dá se na něm ušetřit cca 3-4 kg myslim a cenově to neni zas tak špatný, viz nabídka ADiXe v jinym vláknu. Timhle přístupem, že kvuli 2kg nemá cenu nic dělat to auto neodlehčíš vůbec. Já mám interiér komplet nastrojenej (resp. měl jsem, když jsem to vážil) a mám dole víc jak víc jak 100kg


Wow 100kg?! Tak to bych nečekal ani ve snu! To musí bejt rozhodně znát.. Tak já už teda mlčim :)

Docela by mě zajímalo co všechno si vyházel.. Moje NB mám i jako daily, navíc s ní nejezdím sám, takže interiér rubat nebudu..


NB je moje jediné(pojízdné) auto a jezdim s nim já a čas od času přítelkyně :) z nejtěžších věcí mám pryč klimatizaci (komplet včetně součástí v interiéru), posilovač, ostřikovače, zbytečnosti z motorového prostoru a kufru. Pak je nějaká váha nabraná lehčími díly (výfuk, kola, volant apod)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod IvanGS » 29 bře 2014, 21:08

Mám 2 dotazy:
- můžete mi doporučit kvalitní, značkový, profesionální výfukový systém optimalizovaný z hlediska hmotnosti, výkonu a lepšího, stále ale "homologovaného" zvuku?
- je v CR profesionální úpravce dávající na práci záruku, mající bohaté zkušenosti s MX-5 a používající vysoce kvalitní, značkové, funkční a osvědčené komponenty?
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků