od Mike » 11 úno 2014, 09:49
Zdravím,
nebudu se vyjadřovat k tomu, jestli 1,8NA má samosvor nebo ne, bo to nevim. Ale stručně k NA vs E46.
NA je oproti E46 motokára se všim všudy. Je to auto pro řidiče, pro spoustu lidí přestupní stanice k opravdovýmu ostrýmu autu s >200hp/t. Za srandovní peníze člověk dostane velice schopný auto. Ale z miaty mě bolej záda, jak máš přes 180 tak ti fouká na palici se staženou střechou a to už ne moc přijemně, přes 185 budeš do natažený střechy dělat bouli. Jezdit s tím každej den do práce víc než pár kilometrů je pro ostrý hochy a to už asi nejsem:)
Obecně mít miatu jako jediný auto znamená, že buď jsi ostrej hoch nebo nepotřebuješ v autě každej den trávit dvě hodiny:) E46 je auto takřka dokonalý, mezi běžnějma autama těžko najdeš něco lepšího na řízení, ale ten vítr ve vlasech není, pokud nekoupíš cabrio. A E46 cabrio s "motorem" rozumněj 325,328,330 znamená o dost víc peněz na koupi než u NA. A navíc se to strašidelně žvejká...NA taky není zrovna odlitek z nástrojový oceli. Mít jedno jediný auto, kupuju E46 (E39) sedan s motorem minimálně 318i (tu novější co má asi 145hp a 200nm!) respektive 523 u E39, slušně vybavenou. A hned přemejšlím jak k tomu koupit miatu:) Ale já potřebuju měsíčně najezdit 3000km v zimě ráno v sedm, večer v sedm...takže pro mě by bylo prioritou denní vozidlo
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koníhttp://www.legendysilnic.czDovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.