Německo odmítám, protože se to téměř nevyplatí, když si spočtu, že náklady navíc oproti koupi v Česku jsou dejme tomu 10-15 tisíc (záleží odkaď z Německa by byla) plus minimálně den pryč, musím se zharmonizovat s kámošem co umí německy a plus další oplejtačky kolem toho(převozky a nebo někde vyjednat podval, nastudovat, co všechno si musím zajistit/zaplatit/vyjednat...) je to na mě dost složitý.
Jinak cenou bych se rád vešel do 120, max 130, ale to už jen v případě, že to bude extra dobrej kousek.
Je pravda, že teď nad tím hodně uvažuju, jestli 6 kvalt nutně potřebuju
Ale prostě sem ho chtěl, je to moje první fakt sportovní auto, tak sem chtěl tu nejlepší možnou konfiguraci, a tak nějak automaticky sem předpokládal, že 6 je lepší jak 5.
Vavris: a co zbůsobilo tvoje prozření?
ZIZU: a osobně si myslíš, že je 6 lepší než 5 kvalt? Neřeš jestli má cenu podle toho vybírat auto, ale jestli je lepší