Jr. - NA 1.8 (95 )

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Zed » 12 led 2014, 21:22

To je fajn, celkem závidím ;)
K těm podvozkům..aftermarket štelovák může znamenat naprosto cokoliv, ale třeba v mým případě TA ani BC nebyly nijak zákeřny a neměl jsem pocit chudosti na informace. A s tím přenášením váhy je to jak píše Winie.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 05 bře 2014, 17:25

"TYK TYK TYK TYK TYK TYK TYK TYK TYK..." Mi jeb*e!

Chovám se k tomu dobře, poctivě vytáčím až když je motor zahřátej a takhle se mi odvděčí :(. Obvykle to po nějakém větším vytočení přestalo, ale teď už se tomu nechce přestat ani po vysokých otáčkách...

Je tu někdo, komu by se tenhle neduh už podařilo úspěšně odstranit? Olej má aktuálně najeto asi necelé 4 tisíce km. Viskozita by měla být 10w40. Měnit ho budu určitě s rozvodama odhadem za 1 tisíc km.

Má smysl čistit ty hydroštely, jak říkají některé pochybné návody na internetu? (třeba toto - http://www.youtube.com/watch?v=HT71uhnNYjg )
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 05 bře 2014, 17:31

Informace vedoucí k umlčení hydroštel bude po zásluze odměněna nějakou rezavou vodou. Jak mam s tímhle sbalit nějaký holky, když to na semaforech vypadá, že mi chce utéct motor :).
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod dopr » 05 bře 2014, 18:24

Cisteni nevim, ze by nekdy nekoho spasilo. Idelanim resenim je vymena za novy HLA (Kus vyjde okolo 500 CZK) a nebo jeste lepe vymenit to za klasicky pruiznovy zdvihatka, postelovat a je pokoj na dobro.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod vojtiiisek » 05 bře 2014, 18:26

Me klepou hydrostely kdyz mam malo oleje :D
Alespon podle neceho poznam ze je ho tam malo kdyz NA nema ukazatel oleje(krome tlaku)
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod George » 05 bře 2014, 18:46

asi tak, první bych udělal kontrolu, jestli máš olej
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 05 bře 2014, 19:04

Díky, zkontroluji ještě tenhle týden. Jakou viskozitu byste jinak doporučili?
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod PavelS » 06 bře 2014, 01:15

Seatik ma dobrej olej, toho se poptej. ..každopádně cim řidší, tim často horší. ..
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod seatik » 06 bře 2014, 08:40

Ja pouzivam Millers oil 5w-50XFS
Ten uz se nyní nedela,ale mají adekvatni lepsi nahradu
http://www.millersoils.cz/384--xf-longlife-5w50.html
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 20 bře 2014, 15:09

Tak, poté, co se podařilo odstranit klepání hydroštel... (skutečně bylo málo oleje, těsně pod hranicí "low" na rysce, dal bych si facku, nevím jak jsem to předtím kontroloval... Vojtiiisek se může přihlásit o flašku - zcela vážně)
...se objevil asi horší problém. Brácha dnes přijel s Mazdou před barák a teplota byla těsně před 3/4 na budíku, prostě za hranicí normálu (prý žádná rychlá jízda), koukám a zpod auta vytejká chladící kapalina. Pod kapotou jsem nic moc nenašel, od oka se mi nepodařilo najít místo úniko, ale přišlo mi, že trochu čerstvě vyteklé kapaliny bylo v levém zadním rohu motoru (jakoby roh motoru u řidiče). Tušíte, jestli je v tomto místě nějaká kritická komponenta/spoj? Já se modlím, aby to byla jen nějaká povolená/prasklá hadice.

Auto pojede samozřejmě do servisu (ještě vymyslet jak...). Nechám udělat rovnou rozvody s pumpou a snad opravit i toto, ale kdyby někdo věděl dřív...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků