měnší aktualizace měl jsem venku diferenciál a zjistil že mám vůli mezi výstupními hřídeli a klecí diferenciálu na funkci difu to zatím nemá vliv, ale do budoucna mě čeká sehnat jiné vnitřnosti nebo rovnou nový diferenciál.
jinak nejteší bylo nastavit správnou zubovou vůli mezi pastorekem a talířovým kolem když jsem dif dával dohromady.
dále proběhla výměna pravého předního ložiska a kulového čepu. v nejbližší době vyměním ještě čepy na řízení už mají trochu vůli. kulák jsem dával od Moogu a ložisko je neznámé značky protože od Nippars nebylo a nabídli mi náhradu. když jsem ho zkoumal tak na ložisku jsme našel vyraženo made in japan. tak si myslím že vydrží dalších 160 tisíc jako to za které jsem ho měnil
nevím zda jste zaregistrovali, že značka Maseratti slaví výročí 100let od svého založení. vrámci tohoto výročí byly v NTM exkluzivně vystaveny 4 vozy této značky. Nedalo mi to a zašel jsem se podívat. kvalita fotek nic moc fotil jsem mobilem.
Super, se mi líbí, vnitřnosti difu nejsou nic pro mě, na to nemám správně uspořádaný nervy A rakev od Maseratti je božská, mám rád tyhle starý nesmysly, kdy museli mít řidiči koule z hodně tvrdé oceli..
charged "beauty" charged beast Miata simply begs to be driven hard!
vůle mezi pastorkem a talířovím kolem? já to dělal podle citu tak že jsem posouval talířový kolo do záběru s pastorkem. když se pastorkem nedalo otáčet nebyla v ozubení žádná vůle. takže jsem pak zase posunul talířový kolo zpět a zase zkoušel točit pastorkem takhle jsem to dělal asi půl hodiny než jsem našel ten správný bod. posun talířovýho kola do záběru se dělá pomoci dvou mezikruží se závitem jenž jsou součástí uložení klece do obalu diferenciálu. kdybych měl pořádnou fotku tak ti to na ní ukážu