Hromadění plynů v jámě je pravda, ale je to spíš poučka do servisů, kde může být nastartováno několik aut najednou a někdo u toho v jámě. Když budeš dělat sám v garáži, málokdy budeš v jámě a u toho mít tak dlouho nastartováno aby si tam měl nedýchatelno.. To světlo bych tam dal dal nějaký s pořádnym plastovym krytem, na tahání si pořid ledkový a máš pokoj.
Odtok mám řešenej vyspádováním k jedné straně, když tam vytírám nebo něco rozleju, vytáhnu to z koutu normálně hadrem. Ber to tak, že jáma neni místo, kde bys trávil několik hodin, ale chodíš tam jen na dílčí úkony a ty věci pak stejně děláš venku na ponku, takže není úplně třeba držet se všech pravidel a nařízení. Prostě tam vyrejpni díru, at se ti dobře leze pod autem a zas to tolik neprožívej..
Ještě se vrátim k původnímu tématu "Jak na garáž". Určitě si řádně předimenzuj úložné prostory, klidně obyč regály z prken a trámků ale věř mi, že se to časem nashromáždí! Po 10 letech co garáž používám i jako dílnu mi praská ve švech a to mám náhradní díly na auta jinde. Pokud chceš mít pohodlnou dílnu, musíš v ní mít vše co potřebuješ k práci a když máš málo místa, nedá se v tom udržet pořádek. Když nebudeš mít dost polic, budeš všechno odkládat na ponk nebo na zem a máš tak v dílně neustále bordel..
Poslední jsou takové 2 drobnosti, které jsou specifické pro mě, protože parkuji v docela malé (a nacpané) garáži 2 auta. 1) Abych nezajížděl do garáže zbytečně moc daleko a měl vepředu co nejvíc místa, mám ze stropu zavěšený tenisák na provázku- když se mi dotkne předního skla, tak jsem akorád.. Jenom si s tim pak každej hraje..
2) Abych si neomlátil dveře a nemusel na to furt dávat bacha, koupil jsem v hračkách za 60kč takový ten pěnový válec do bazénu (cca. 10x150cm), podělně jsem ho rozřízl a polovinu přilepil na levou i pravou zeď. Vystupuje se rozhodně pohodlnějš, když nemusim dávat bacha..