Právě jsem odtam přijel a mám hubu od ucha k uchu - jako jedinej jsem si shodil střechu u F-Type a nelituju (i když byla celkem kosa). Ten zvuk mě bude "strašit" do konce života
Po dlouhé době jsem se nahlas smál v autě - pokaždé, když se ozvala střelba od výfuků
Doplnění:
Jel jsem sám jen jednou (v dieslovém XJ), ale i i když jsem jel s doprovodem, tak mi nikdy do řízení nekecal a to jsem poslední 2 jízdy (XF 4x4 3.0l a pak F-Type V8) jel první a jel jsem fakt dost rychle (vedoucí Range Rover jel hroznou pilu a pak jsme museli na zbytek každou jízdu čekat na křižovatkách
)
I když jsem už nějaká silná auta řídil, myslím, že 550 koní jsem pod nohou nikdy neměl - můj poznatek je ten, že to je na silnice moc. Po přesednutí z XFR-S do toho 3 litrovýho XFka jsem si řekl "toto se mi řídí líp, cítím se bezpečněj" - není to o tom, že bych měl pocit, že to auto neuřídím, ale o tom, že když jsem v XFR-S šlápl tvrdě na plyn, dostal jsem děsnej kopanec, kontrola trakce se na 3 vteřiny rozsvítila a i tak jsem po po těch 3 sekundách jel ke 200 Km/h. V té slabší verzi to zrychlení nebylo tak brutální, ale díky tomu jsem si jej mohl užívat o něco déle a víc se na to soustředit.
F-Type mě dostal - když jsem koukal na testy a četl specifikace těch 3 verzí, říkal jsem si, že kdybych na to auto měl, bych šel do silnějšího V6. Po dnešku ale je všechno jinak - ten osmiválec má stejnej problém, jako XFR-S - výkon se na silnici nedá využít a na okruh si myslím, že existují zábavnější auta. Ale ten zvuk, TEN ZVUK! Kdybych na to auto měl, tak jdu do V8, protože kdybych si koupil V6 a pak se někde potkal s tím V8, tak bych to obrečel...
Nejsilnější zážitky: střílení do výfuku u XKR při podřazení, rachot, bublání a jiné pazvuky u F-TYPE (v podstatě pořád
), brutální zátah XFR-S a XJ 5.0 V8.
U toho XJ mě pak zklamalo (i když zklamalo - spíš překvapilo), že ve verzi s V6 diesel to auto moc nejede - ne oproti tomu osmiválci, ale tak nějak vůbec - měl jsem trošku problém se na dálnici zařadit do rychlýho pruhu - prostě je to těžký auto.
A ještě jedna věc - s automatem (sekvenčním, nebo jiným) mám naježdeno naprostý minimum a je to pro mě pořád trošku black box - nevím, co od něj čekat. Ve sporťácích je to v pohodě - slyším řev motoru, tak vím, že jsem si podřadil. Ale v těch sedanech jsem musel pořád kontrolovat, jestli to skutečně podřadilo a já mám před zatáčkou otáčky na rychlý výjezd, nebo se to na mě vysralo. Trochu otravné. Možná je to ale o zvyku.
Celkově - maximální spokojenost. Nebo jinak - víc spokojenej bych byl, kdybychom pak měli ještě hodinu na okruhu, ale člověk nemže mít všechno
)
http://www.youtube.com/watch?v=G6PPnF33Xr8