Brzdy najeto kolem 500km. Dneska jsem jim srazil hrany a namazal zadní stranu tou červenou vazelínou smíchanou s měděnou pastou a pískání je pryč
snad to vydrží. Pískaly, protože šel zadek kov na kov (barva na nich slezla).
Pocity z nich jsou takové, že upgrade super... brzdí o pár levelů líp... ale nezlobil bych se ještě za něco lepšího kurde
Trošku nepříjemné je zabrždění, když jsou brzdy studené - pocitově docela gumový pedál (brzdit brzdí slušně, jenom ten feel). Při zahřátí je pedál tvrdý a brzy se zakousnou pořádně. Může být někde chyba? Zavzdušnění?
Nicméně, zjistil jsem, že je nebezpečné přesedat do auto s oem brzdami (škodovka)... málem jsem někomu pocuchal kufr, protože to brzdí úplně jinak (vůbec).
A musím provést upgrade zadku, chová se teď nekonzistentně s předkem. Přez zimu pořeším nové kotouče (obyč hladké) a stejné desky.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)