Co po miatě?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Co po miatě?

Příspěvekod rwdriver » 26 srp 2013, 14:35

to Vavris : jo to je super :) , čekal bych že si Zetko povede hůř :lol:
No každopádně vždycky je to na řidiči. Jinak když si zadáš na youtube "MX5 in snow" tak to najde všechny 3 generace a že by NC mělo nějak lepší trakci než ty naše staré miatky, to se říct taky nedá :) . Stačí dobrý zimáky a u nás se dá celoročně provozovat leccos. Takový extrémy tu nepanují.
rwdriver
 
Příspěvky: 30
Registrován: 27 srp 2012, 17:59

Re: Co po miatě?

Příspěvekod vorw » 26 srp 2013, 16:37

Jezdim s NCckem celorocne a neni to problem. S dobryma gumama a zapnutym ESP je to v zasade 'bezpecny' stejne jako jakakoliv predokolka. Na hory to fakt neni, ale ze bych mel v zime problem nekde ve strednich cechach jsem za dva roky zatim nezazil. A to jezdim fakt kazdej den.

Takze pro me NC v zime OK :)
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: Co po miatě?

Příspěvekod rwdriver » 28 srp 2013, 09:39

To jo teda :D , ale hlavně že jsme zjistili , že po Miatě je nejlepší koupit zase Miatu a s rozpočtem 250tis. stejně lepší auto než Miata objektivně není :). A že v zimě není problém , dá se jezdit vším, zajímavý by bylo jak by si ve sněhu a slotě počínal třeba takový 3-wheeler :lol:
Argumentovat něco o BRZ/GT86 moc nechci, přesto jsem měl možnost s ní jedno celé odpoledne jezdit a byl jsem nadšený. Ale rozvádět téma jestli je za 800tisíc drahá nemá smysl. Pokud bych měl pocit že musím mít nové auto se zárukou ( a já tento pocit nikdy neměl) , tak bych asi neváhal. Za ty peníze jsou silnější auta i věřím že 370Z koupíš se slevou za dokonce tuto cenu, ale to Zetko ( taky jsem měl na chvíli půjčené) je dost velký "buřtipán", neuměl jsem ho řídit tak abych se bavil, spíš mě přišlo rel. špatně čitelné. GT86 je hodná , pravověrná zadokolka na které bych se mohl spoustu měsíců učit správně řídit. V tom je perfektní. Já si ale asi počkám až bude za 2 roky nějaká zachovalá ojetá za míň jak půlku původní ceny , protože nové auto mít nemusím ( a ani na nej vlastně nemám :) )
Prodejní čísla se dají někde vytáhnout, ale všeobecně je vidět že v evropě je o to auto zájem, to se nedá říct že není.
rwdriver
 
Příspěvky: 30
Registrován: 27 srp 2012, 17:59

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 28 srp 2013, 10:43

rwdrive: s tím objektivě bych zvolnil:))

Trošku ještě přemýšlím o variantě E46 330i cabrio. Je to samozřejmě úplně někde jinde. Ale ze všech možných convertible aut to bude asi nejvíc schopný, je to i pro 4 lidi, má to neuvěřitelnou tuhost na to jak je to velký cabrio (větší než NC) - vykoupený zrůdnou hmotností, váží to skoro jako pětka s V8! S tim bych přežil rok, dva, a pak přikoupil třeba NA nebo si z anglie koupil nějakýho nedostavěnýho cata. I když...přežil...přežívat v 240hp otevřený zadokolce asi nebude takový bída:)
Takže ve finále bysme měli E39iA touring, E46 cabrio a cata nebo NA. Což je myslim, velmi schopná garáž za cenu hodně blbě vybavený nový octavky v případě, že to třetí bude NA a solidně vybavený octavky, že to bude nějaká lotusovina 7:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Winie » 28 srp 2013, 12:38

Hele s tou E46 sem nedavno jel. dokonce i ve stejny motorizaci. Je to tezkej parnik, naklani se v zatackach a zabava za volantem je temer nulova. Defakto je to takovej drahej pojizdnej fén.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Co po miatě?

Příspěvekod MAXsport » 28 srp 2013, 12:47

Přesně takovej má kamarád a dokonce ho i prodává co vím :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 28 srp 2013, 14:15

Těžký je to jako dvoje švaňkovi necky...ale taky to má dvojnásob koní;)
Měl jsem E36, která je řízením, podvozkem a vyvýžením hodně podobná a bylo to skvělý auto. Samosebou ne jako miata, ale prostě dobrý, zábavný auto. Takže ta E46 snad nebude horší...trochu mě k tomu žene jedna věc: pokud budu mít za dva, tři roky nějaký pitomky v lokalitě, kde auto je nutnost, tak mi přijde jako odvážný mít jedno skoro dvacetiletý auto a k tomu desetiletej dvoumístnej roadster:)
Ono se to bere možná moc hardcorově...jako co není miata sotjí za hovno...ono to tak sice vlastně je. ALE.
I ta 540i, která má jedenatřičtvrtě tuny je zábavná. Jasně, nejede to jako po kolejích jako miata. Ale na pěkným povrchu se to do zatáček vrhá s nadšením a to má nad přední nápravou se šnekovým řízením čtvrttunovej agregát. Když to srovnám s konfekčníma autama, tak je pořád ta E39 daleko nad tim...a E46 bude snad ještě vejš, páč je lehčí, má níž těžiště a rychlejší řízení - spíš se bojim toho, že třeba ramena budou oproti miatě z bláta, takže na našich silnicích je budu co dva roky řešit.
Jinak naklánění v zatáčkách mi nevadí...vyrůstal jsem na škodě 130 rapid a Porsche 924, který se teprve houpaly. Dnešní "moderní" křápy, který jsou tvrdý jako supersporty před dvaceti lety, fakt ne. Takže ať se to houpe...jsem rád, když vim, že jedu zatáčkou a když přejedu mrtvou kočku, tak si nerad překousávám jazyk:) Koneckonců, všechy miaty na seriovým podvozku jsou taky pěkný lodičky:) A zaplaťpánbů za ty dary.
Takže i tu E46 C. bych dokázal považovat za nástupce miaty. Ono záleží na tom, co člověk do auta chce. Já třeba s miatou najezdim dejme tomu 15kkm za rok a z toho tak 1kkm využívám schopností toho auta. Takže jestli ta zábava oproti NBFL bude x0,7 na tom jednom tisíci km a těch zbývajících 14kkm - přesuny bude zvládat x46, tak to si myslim, že by to šlo.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod rwdriver » 28 srp 2013, 18:57

Miku a co NA s kterou si muzes hrat a na daily pouziti Saaba 9-3 Cabrio te posledni generace. Ten Saab komfortem strci e46 do kapsy a s motorem 2, 8 V6 Turbo a nebo 2, 0 T aero pojede vic nez dobre. A zachovale saaby jsou dnes vcelku levny
rwdriver
 
Příspěvky: 30
Registrován: 27 srp 2012, 17:59

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 28 srp 2013, 19:10

Měl jsem GM900 Aero , takže vim, že to jede jako z praku:) Mám i kontakty na díly a servis, takže by to šlo...
Ale 9-3 poslední generace je za nesmysl a ta předposlední (dle mýho nejehzčí) s jiným než tim základním 150hp motorem je minimálně tak od 9000€ ty 330i na rovinu pojedou líp a stojí tak o 1500€ míň.
Navíc, byť mě to mrzí, protože saab jsem vždycky měl hodně rád, tak si myslím, že ta E46 bude víc bezproblémový auto...už minimálně z toho pohledu, že dílu jsou všude tuny.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod rwdriver » 28 srp 2013, 20:52

Fakt? Vidíš já měl taky saab ale 900 ng 2,5 v6. rád na něj vzpominám fakt pohodlný auto. I když e39 potom je přece jen lepší oddíl. :D otec má dodnes zachovalou 96 s v4 motorem. Čekal bych že 9-3 cabrio nebude drahé. Já než koupil mx5 NA tak jsem měl taky v hledáčku ještě saab 900 gen1 nebo e30 cabrio nebo alfu spider . Ale nakonec s rozpočtem co byl vyhrála miata a stejně je to z nich nejovladatelnejsi auto . Na e46 obecně a navíc v kabriu jsem slyšel ale jen špatně recenze. Prý se to dost kroutí a nemá to moc kouzlo. To už snad zkusit nějaký nevybydleny mercedes SL 320 . Ovšem z hlediska servisu zase vachrlate jako u toho boxtera co se zmiňoval na začátku
rwdriver
 
Příspěvky: 30
Registrován: 27 srp 2012, 17:59

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 návštevníků