od Mike » 28 srp 2013, 14:15
Těžký je to jako dvoje švaňkovi necky...ale taky to má dvojnásob koní;)
Měl jsem E36, která je řízením, podvozkem a vyvýžením hodně podobná a bylo to skvělý auto. Samosebou ne jako miata, ale prostě dobrý, zábavný auto. Takže ta E46 snad nebude horší...trochu mě k tomu žene jedna věc: pokud budu mít za dva, tři roky nějaký pitomky v lokalitě, kde auto je nutnost, tak mi přijde jako odvážný mít jedno skoro dvacetiletý auto a k tomu desetiletej dvoumístnej roadster:)
Ono se to bere možná moc hardcorově...jako co není miata sotjí za hovno...ono to tak sice vlastně je. ALE.
I ta 540i, která má jedenatřičtvrtě tuny je zábavná. Jasně, nejede to jako po kolejích jako miata. Ale na pěkným povrchu se to do zatáček vrhá s nadšením a to má nad přední nápravou se šnekovým řízením čtvrttunovej agregát. Když to srovnám s konfekčníma autama, tak je pořád ta E39 daleko nad tim...a E46 bude snad ještě vejš, páč je lehčí, má níž těžiště a rychlejší řízení - spíš se bojim toho, že třeba ramena budou oproti miatě z bláta, takže na našich silnicích je budu co dva roky řešit.
Jinak naklánění v zatáčkách mi nevadí...vyrůstal jsem na škodě 130 rapid a Porsche 924, který se teprve houpaly. Dnešní "moderní" křápy, který jsou tvrdý jako supersporty před dvaceti lety, fakt ne. Takže ať se to houpe...jsem rád, když vim, že jedu zatáčkou a když přejedu mrtvou kočku, tak si nerad překousávám jazyk:) Koneckonců, všechy miaty na seriovým podvozku jsou taky pěkný lodičky:) A zaplaťpánbů za ty dary.
Takže i tu E46 C. bych dokázal považovat za nástupce miaty. Ono záleží na tom, co člověk do auta chce. Já třeba s miatou najezdim dejme tomu 15kkm za rok a z toho tak 1kkm využívám schopností toho auta. Takže jestli ta zábava oproti NBFL bude x0,7 na tom jednom tisíci km a těch zbývajících 14kkm - přesuny bude zvládat x46, tak to si myslim, že by to šlo.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koníhttp://www.legendysilnic.czDovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.