Dopr
Na moje slova vždycky zpravidla došlo, jak šlo o auta...přes deset let brázdím a mám čest v zajimavejch autech do milionu a mám zkušenosti závodní. Vždy jsem moc dobře věděl co píšu. Ale jinak se to přijímá , když mě znáš jen přes net a něvíš neznáš mě vůbec...Čím jsem starší, víc taky přemejšlím, než něco řeknu a napíšu někomu....ikdyž teda už nic nikam nepíšu, zaujalo mě až tohle téma
Problém je, že dříve na forech byla prostě spousta fám, nějaká gramotnost automobilová totálně na bodu nula...děs běs...každej vše zároven bezpečně věděl a obhajoval si to......
Takže když jsem napsal diametrálně něco jinýho a ikdyž to byla pravda, byl jsem blázen asi jako Klaus... Někdy ti dá za pravdu až čas.... a lidi jsou občas zprominutím jako ovce a nevěří a bojí se něčeho co neznaj....to já taky, ale asi v jinech odvětvích, nebudu a nehraju si na nadčlověka sem nohama na zemi to se asi hodí dodat za mě.
Myslím, že když jsem začal psát na fora někdy před sedmi lety poskočila nynější autogramotnost proti létům onehdy... asi tak o parník kupředu!...A to je podstatný a moc fajn, moc. Začíná to tady vypadat bych řekl ...a blížit se -GB- a to je hezkej automobilovej vzor si myslím.
Když můžu a je co chválit rád to udělám. Dobrý věci se musej pochválit. A za sebe mohu říct, že MX5 mám radši než nějaké evo či sti...a to jsem rallyovej a nikdo to z mejch známejch nepobírá moc, ale dva soutěžáci kamarádi blízký si na ní rychle zvykli a maj to auto rádi moc a chtěj to koupit.. Je to jen o předsudkách někdy a o tom nehodnotit něco, když si v tom nedřepěl.....
A Jsou prostě auta, který dávaj v našich podmínkách menší a větší smysl a MX5 si mě neskutečně získala a že jsem fakt řídil vse od starých R5 turbo, 205Gti po EVA,Megany RS...Dneska mě zajímají jen tyhle auta...MX5, Clio a Megane Cup, Zetko, S2000...ZBYTEK pro mě naprosto k ničemu a o ničem, tak to mám tedy já.
Pokud chceš předokolu, není nad Renaultsport, tvrdil jsem to už před sedmi lety a dál budu a testy i zahraniční mi dali za pravdu ostatně vždy......Hondaři mi odpustí...ale motor není rozhodně vše...A co se týče zábavy, ikdyž vytečeš a to s přehledem do tajpáru civica ..kilo, dvěstě tis.... a naučíš ho jezdit rychle ...a vůbec jakože ho naučíš jezdit , protože default je naprostá tragedie, aspon pro mne...Tak se stejně v tom neuděláš tak jako v tom cliu nebo meganu....Neuděláš, máš akorát rychlou předokolu, nic víc nic mín...To fakt musís asi tu značku milovat nebo já nevím a musíš mít asi i okruhový vlohy a chutě...Protože ty Hondy jsou všechny spíš okruhový svou povahou -japonci ostatně vyrustaj spíš na tomhle, než na rally, okrskách-...
Prostě je to mrtvý na spodek jak já říkám tedy ...řízení-podvozek druhořadá záležitost, žiješ a cejtíš jen s pohonným ústrojím u toho civica ..okolo toho se to vše točí...ale to je prostě vše a pro mě fakt nedostačující., pro mě je to auto zkrátka nedotažený...a ikdyž jde každý auto naučit jezdit, v tomhle případě to stojí nekřestanský peníze a stejně je výstup takovej, že to aspon pro mě postrádá smysl naprosto..Za půl míče co mě to celé vyjde včetně auta máš Megan cup, kterej je prostě v defaultu stále ještě o třídu jinde, myslím hlavně pocitově i.
Na tý okrsce je fakt strop největší předokolovej Clio nebo Megane cup a Megane je jako ultimativní předokola co se týče max trakce, rychlosti a zábavy absolutní strop a naprosto nepřekonatelnej ani Fík RS není takovej, páč je těžkej ...Vážně je to už alternativa pro velký dávače a pacienty namísto čtyřkoly, ale za mnohem směšnější náklady..6
Klíště cup to samý, auto jako celek supr prostě, nenapadá mě... co by mě chybělo u něj, nechybí nic...O něco Méně trakce a síly proti Meganu, ale pořád dost na zábavu a velkou rychlost, adrenalin.. a ve svý třídě je nepřekonatelný.
Ještě víc jak u Meganu vnímáš třeba u Clia podvozek jakoby, protože na to máš kapku víc času hlavně tedy...Má taky to svoje hezký...vybrat si mezi těmahle dvouma, pořád nevím které, protože Clio neuvěřitelně dospělo za ty roky už to není jen ortodoxní pekelnej kočárek pro nadšence v kterým strašís spolujezdce, který to vůbec nečekaj jaksi....ale dá se v tom už i cestovat kupodivu... v těch posledních s prodlouženou 5,6tkou kort...
A po svižným svezení stejně tak vylezeš a potřebuješ dekompresní komoru a máš totál rohlik na ksichtě, to neomrzí prostě, to si zamiluješ stejně jako Miatu jen jinak........
...Renaultsport ted ty své úplně new auta teda kapku -dík ekodobě a šetření- zbastlil a zbastlí asi ještě, páč asi i novej Megane dostane automat.No vše hezký jednou končí.....Někdy před třemi lety jsem kamarádovi říkal, budeme jezdit za chvíli v youngtimerech, páč dobrý auta pomalu končej, nedělaj se...Myslím si, že předokolky dosáhli stropu naprostýho, lepší už to moc být nemohlo a asi je tomu fakticky konec a určitý ojetiny budou horký zboží brzo...Možná i proto asi Renaultsport udělal nyní úplně jiný Clio, jinak si to nedovedu vysvětlit......
Zadokolky naštestí stále ještě jsou a dělaj se.Vybereš si i z nových či skoro nových úplně v pohodě.. Genesis 3.8rs, Zetko 370, něco od BMW je tam taky..A když chceš nasaješ i podle mě vodporně a nehorázně předraženou new Toyotu 86 či BRZ -zajímali by mě jejich prodeje- ...............Nebo si vybereš z peknejch ojetin.
Pro mě je tedy na výběr zas MX5 nyní, za ty love je to vždy kup bezvadnej...A časem bych asi chtěl jít do 370Z, chci prostě časem silnější, pěknou zadokolku a tohle Zetko je moc moc povedený už...oslovila mě už i 350Z a tohle Zetko jde ještě dál...motorově i podvozkově..
M3E46 mě taky moc lákala, i z důvodů že jsem si myslel třeba na zavody do vrchu s ní...Ale jsou na můj vkus ty pěkný, moc předražený a do staršího kusu E46 za cenu okolo 300litrů se bojím prostě jít ...vím co stojí go motoru a je to hnus fialovej a nechci hned vytéct do něčeho dál... chci jezdit a jezdit a jde to i s ne úplně neomezeným rozpočtem, zkrátka jen si dobře vybrat , jinak je to ovšem taky skvělý auto...jen mám nějakou hranici kam chci jít finančně a jsem vopatrnej no, už jsem jednou ulítnul...A co jsem řídil zetko 370, vzalo mě víííc celkově i za srdce ... Je to taky novější auto a pokrok je znát v určitejch směrech samozřejmě...Zkrátka na tuhle ojetinku si počkám moc rád........
Líbí se mě taky dodnes S2000...Ale zůstane asi jen u toho, bejt okruhovej asi jdu do ní, je to určitě taky moc fajn auto, kort za ty peníze co to jde sehnat už.
Jinak, tohle dilema řešil i kamarád ...S2000 a Zetko...nakonec jsem mu tehdy sehnal krásný, výroční, žlutozlatý Zetko poface s už 300ps a je moc moc spokojenej třetím rokem....do toho si sedneš a za ty love máš fakt pocit, že máš pořádný a hlavně vyjímečný japonský sportovní auto...a zvučák motoru je prostě libovej,návykovej je to auto povahou chuligán přesně jak píšou, což mám rád viz.ty auta od RS.....
Čtyřkolky mě třeba ale prostě úplně minuli, možná kdybych žil na horách, tam ten smysl vidím na tom sněhu , kterej tam visí narozdíl od PHA mnohem mnohem déle...Ale i tak, vadí mě ještě proti zadokole, že ty boky jsou takový automatický a na můj vkus často rychlý zbytečně....zkrátka mám pocit ,že auto za mě hodně věcí dělá... a fakt patří na uzavřenou trat...Kdo říká že ne, kecá.. a často bud auto stejně prodá za chvíli dál..nebo ho rozbije totálně. Většinou si ho fakt nechaj jen totální pacienti a samozřejmě musíš mít na režii auta a ta je fakt nechutnáá a to nemyslím jen spotřebu, já vždy říkal a budu dál tvrdit u aut že...ZÁBAVA NEMUSÍ STÁT MAJLANT...
.......Oni si všichni myslej totiž u těch 4kol, jak snadno hned budou bokovat , jak to jde samo...Jak je to super ultra zábavný a bezpečný..apod...ale nějak se zapomíná na to, že to má taky nějakou trakci dík tomu pohonu a tu musíš překonat, hihi. Zlatá Miata na sníh.....koukejte v zimě na sněhu drandit, trénovat, jde to samo s Miou a určitě řada z vás už ví, že je to boží zábava i...Pro mě je zadokolka na sníh prostě boží záležitost od dob co mě svezl kámoš v M3 a totálně rozbil moje předsudky o svezení se s tím na sněhu....od tý doby si chci osvojit i tuhle koncepci maximálně, jsem bez zadokoly po druhý zimě a třetí už bez toho nedám , i proto jdu do MX5 zas. Život se dá řídit rozumem, ale možnost žít je tím ztracena
Tak at vám to jezdí a řešte tohle příjemný dilema..Páč MX5 ti dá zapomenout na honku a konzum dnešní doby a na tuhle banánovou republiku