Řeším stejný dilema, nakonec jsem si došel k tomu...že je pro mne prostě naprostej nesmysl a nerozum dávat -dvakrát tolik- ... -za to samý- ...
Kdyby si Miata držela cenu jako S2000 pak asi ok...Pokud máš love a neřešíš pak ok... Já mám auta rád, ale po tajpáru prostě vím o čem to je, když mě něco baví -clio- pak si chci polepšit a přidám si dvakrát tolik -270tisíc- a během týdne zjistím... že jsem vlastně vyhodil 130tisíc do luftu a žádnej progress a radost...Nehledě na to, že prostě pak myslíš i na to, že už jezdíš na čtvrt milionu a to ti tu púvodní zábavu trošku dehonestuje........no takhle to mám hozený já, mluvím za sebe.
Jinak jel jsem i v poface NC, určitě je to bezva auto na bilsteinech. Nemá smysl řešit co je lepší, mě se líbí NB,NBFl i NC...a určitě a nepochybně i NA má supr kouzlo a hodně zvažuju že si koupím i ji k tomu.
Pokud chceš roadster po Miatě, může to být zas jen Miata si myslím.
Boxter je kasička a slušnej kus a Sko...to je přes 300tis hodně a ten starej není ani hezkej, když už tak 998 a to je 500litrů ted....S2000 je fajn, ale je to opravdu kousavý auto...ikdyž teda spíše bych řekl zkrátka okruhový autí s větším gripem a divokým zadkem a následně tedy kousavý pro někoho.-)... není to hračka jako miata.. a spíš zkrátka skutečně auto pro někoho kdo rád jezdí na okruhy...Ten pak bude moc moc spokojený. Jel jsem v ní hodněkrát, řídil ,vím co píšu a Baworák...No sorry, myslel jsem, že jsem na stránkách lidí, kteří se rádi baví a nehrajou si na pozery -nadsázka, neberte doslovne-.
Pokud se chceš občas sklouznout a mít auto, který tě nepodojí, který je kult...který máš zkrátka rád a který se ti neokouká...tak prostě nad MX5 není.......
Já právě taky chtěl neco do čtvrt mega, že si přidám...A nakonec jsem si došel k tomu, že ted jsou moc hezký NBFL v říši a věřte tomu nebo ne, vejdu se do půl ceny toho čtvrt milionu a mám i skvělýho budoucího youngtimera. Mě se líbí NC, ale až poface a to stojí nesmysl zatím......
Každá MX5 je fajn............Značku bych neměnil co se týče roadsteru ani za nic. Možná kdybych byl okruhovej...pak bych zvažoval tu S2000, ale na to rychlý ježdění mám prostě předohraby a S2000 JE SKUTEČNĚ hlavně na okruh, to mě řekl i kámoš, kterej ji má racing vymazlenou a jezdí s ní fakt moc hezky na okruhu,... shodli jsme se na tom oba dva.
Na okrsce je S2000 vyloženě pro kochací typy a když na to budeš tlačit...nebudeš se v tom nikdy cejtit úplně hezky, bezpečně...a problém je , že se v ní pomalu prostě jezdit moc nedá..
Na ten pocit svobody a radosti a občasný sklouznutí není nad Miatu, hawk a přes to vlak nejede... čus lidi