Co po miatě?

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 22 srp 2013, 20:12

Nesoudim, mě se líbí moc. 370z 40yr aniverzáry má soused. Ale 350k na 350z roadster nemám a bylo by to daleko náhradě za miatu.
Servis bych ani neřešil. Když má člověk velkej zvedák na tom udělá všechno. Spíš jde o takový věci jako karosářský díly, různý těsnění...věci který se neděla v druhovýrobě a blbě se sháněj jetý a nový stojej masakr...
To že to jsou kvalitní auta je fakt a dost možná nic nebudu potřebovat, ale pokud někde trefim srnu jako nedávno s miou, tak za světlo, nárazník a blatník dám tolik jako za půlku pěknýho NB:) Musim obnovit kontakty z dob vlastnictví 924 a 944 na různý lidi, co sem tahali tyhle rozstřelený tyhle auta na díly z německa a pak se uvidí.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod ZIZU » 22 srp 2013, 23:10

Ja bych z tvyho seznamu bral jenom s2K...z4 ani boxter mi vubec nic nerikaj, nicmene urcite to vzhledem k daily pouziti bude nejlepsi volba, bohuzel :)
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Winie » 22 srp 2013, 23:36

Taky bych si vybral S2000, motor je proste uchvatnej, ale je to proradna svine co se tyka chovani. Boxtera bych si osobne nevybral. Prvni generace me proste neoslovila. V tyhle cenovy relaci bych si ale asi vybral neco jinyho. Bud imprezu WRX STi, nebo M3. Pokud opravdu nutne musis mit nebe nad hlavou, tak bych koupil NA a zbytek nekam investoval :)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 23 srp 2013, 00:17

Právě jsem se vrátil z koncertu ze Džbánu, poslechl jsem si Xaviho Baumaxu a popřemýšlel. A došel k tomu že téměř určitě koupím NC. A Boxstera až bude stát 987 kolem těch 250kkč:)
Ještě ale potřebuju nějaký ty dlouhodobější reference na to NC...
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod ZIZU » 23 srp 2013, 03:11

myslis, ze rozdil oproti FLku bude tak znatelnej??? Sam jsem si s myslenkou vymenit flko za NC pohraval, ale predface se mi libi min a FL je moc drahy a hlavne si myslim, ze ten rozdil nebude, az takovej, ale rad se necham presvedcit o opaku...kdybych menil, tak jedine za s2000, priznam se, ze nad tim dost uvazuju, ale spis k maggince dokoupim motorku :)
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

Re: Co po miatě?

Příspěvekod mastercs999 » 23 srp 2013, 06:07

Já jsem slyšel, že se NC trochu odklonilo od základního konceptu MX-5 (co se týče komunikativnosti) a FL už se pak vrací. Ale ber to spíš jako informaci "jedná bába povídala" :)
Uživatelský avatar
mastercs999
 
Příspěvky: 194
Registrován: 25 zář 2012, 19:30

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 23 srp 2013, 08:26

Já se hodlám v nedělí na miata cupu k někomu vnutit do NC a prozkoumat ho:))
A řekl bych, že tam ten rozdíl bude. Přeci jenom NBFL na mě působí spíš jako třetí facelift auta z roku 89 a NC jako auto z roku 2006:)
Jako hlavní přednosti NC NBFL/NB/NA vidím:
vyšší tuhost kastle v krutu
vyšší výkon při stejný nebo nižší spotřebě
auto by mělo bejt o poznání tišší s nataženou/staženou střechou při dálničních rychlostech, v to doufám, protože moje NBFL je dost tragedie v tomhle:)
Stydim se za to, ale vcelku ocenim alespoň nějakej protikluz - vztahuju to k hnusnýmu počasí v zimě, kdy jedu domu z práce a mám všeho plný brejle:)
Líp vyřešenej a příjemnšjší interiér (odkládací prostory, standartně lepší výbava) podmínkou je pro mě výhřev sedaček a klíma
šestikvalt
Měl by to mít o poznání přijemnější shazování a natahování střechy
A když si tohle sečtu a dojdu k tomu, že NC mám podle některejch pramenů jenom o cca 40kg víc než NBFL a podle některejch je dokonce lehčí! Tak mi z toho plyne, že to musí bejt skvělý auto:)
Podle mě ten přechod od miaty k víc easy autu byl mezi NA/NB. Alespoň moje NBFL oproti moji předchozí NA je takovej přeposilovanej stroj na řízení a brzdách. NC si myslim, že tenhle dojem už k horšímu neposune...
Možná bych to tak neřešil, kdybych neměl svoje aktuální NBFL jako totální holo auto. Nemám tam ani ten výhřev ani tu klimu.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Mike » 23 srp 2013, 08:33

Teď jsem prošel něco článků na miata.net a plyne mi z toho následující:
lidi který znaji na/nb by nechtěli nc. Lidi, který maji nc a měli na/nb, by se nevraceli:)
Ve spoustě vyjádření o NC je zmínka, že to auto potřebuje jiný pružiny a pak funguje jako motokára stejným způsobem jako NA/NB. Což potvrzuje to, co jsem se dočetl zde, myslim od Kobyho?, že NC vyjelo na o 30mm delších pružinách než na jakejch bylo navržený, aby splnilo kreštesty pro chodce. Po výměně za pružiny -30/-30 auto funguje skvěle.
Třeba si budu drbat hlavu, když to vyměnim, ale není to nic co nejde vzít zpátky jako tetování nebo amputace ruky, takže bych z toho vědu nedělal;)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Winie » 23 srp 2013, 09:29

hele jen pruziny ti nesrovnaj temer 200 kilo vahy proti NA ;) NC je proste moderni auto, ktery musi bejt i pohodlny a bezpecny. NC mi prijde jako takovy cestovni enduro, oproti crossce (NA)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Co po miatě?

Příspěvekod Sedrik » 23 srp 2013, 09:55

Já bych to s tím NC neviděl tak černě - pokud nejezdíš žádné amatérské závody a nepotřebuješ auto ostrý jako břitva, tak si myslím, že je NC dobrá volba. Jasně, nebude tak syrové, jako NA, ale zase je pohodlnější. Já při své cestě do itálie (část po dálnicích) to citlivý řízení a super citlivý plyn dost proklínal a dal bych cokoliv za tempomat. Podle tvého popisu chceš auto spíš pro každodenní život. A pokud jsi ještě vyšší postavy, tak bych neváhal (mých 191cm je taky důvod, proč chci o krapet větší auto).

A i v NC budeš mít jedno z nej aut pro řidiče na silnici (už to nebude Bolt proti Zemanovi na 100m, ale Bolt jen s jednou tretrou proti Zemanovi na 100m - pořád budeš o moc rychlejší :))

Subjektivně se mi NC líbí víc až po FL (a nejvíc po tom druhém) - je ale pravda, že na živo vypadá NC mnohem líp, než na fotkách. Díky tomu bych se cenově dostal někam k tomu Boxteru 2gen., takže čekám, až zlevní :))
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků

cron