od Mike » 05 srp 2013, 21:13
já to vezmu v bodech:
u NB větší šance na ABS - víc daily - jet utahanej z práce po čerstvě napadaným sněhu bez ABS --- už jsem asi starej:)
u NB: možnost otevření kufru z interiéru. U NA - nutnost vytáhnout klíč a jít otevřít kufr, co když někam člověk někoho veze s báglem a má ho vyložit je dost opruz
lepší audio
u NB spíš bude centrál s dálkou (ok dá se dobastlit, taky jsem ho v NA měl dodělanej)
u NB už by měl bejt imobilizěr - U NA nevim jestli je, ale hádal bych spíš ne.
lepší světla
větší šance na výbavu (okna v el. výhřev sedaček) zase je to víc "daily"
Lepší zadní okno. U NA se nedá mluvit o okně ale takový slidě, která je v tomhle věku všech NA téměř neprůhledná.
Vyšší EURO norma: menší ekodaň, časem menší šance na omezení vjezdu do center měst
NA bude v korozi, jestli ne, tak bude čase a dřív než NB
Prostě je to v průměru minimálně o sedm let novější auto, který ale netrpí běžnejma mezigeneračníma vadama (šetří se všude, složitější servis, hůř dostupný díly)
To jsou věci, který jsem během minuty vypotil a to ještě k tomu po pár pivech:) Našlo by se toho víc.
A prosím vynechme diskuzi na téma: "já mám v NA elvokna a Pepa má v NB jenom švihadla. Jasně, ale rozhodně spíš budou ty elvokna v NB než NA a pokud v obojím, tak v NB s vyšší pravděpodobností budou fungovat;)
Něco ti bude fuk, třeba to audio nebo okna v elekrice, ale obecně se s NB žije líp. NA jsem měl a trochu mi vrtá hlavou, že jsem měnil. ALE! mám daily wagen. Jako jediný auto bych do NA nešel v žádným případě, na to fakt už nemám nervy:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koníhttp://www.legendysilnic.czDovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.